بسیج ملی کنترل فشار خون
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/03/09
دومين جلسه كميته اطلاع رساني و روابط عمومي بسيج ملي كنترل فشار خون در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد
وبدا؛ مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و رئيس كارگروه اطلاع رساني و روابط عمومي بسيج ملي كنترل فشار خون از برگزاري دومين جلسه اين كميته خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان افزود: اين جلسه در هشتمين روز از خردادماه 98 با حضور رئيس مركز بهداشت استان و اعضاي كارگروه تشكيل و ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از تاريخ آغاز برنامه (27 ارديبهشت ماه 98)، برنامه هاي پيشنهادي براي ادامه بسيج ملي كنترل فشار خون در سطح استان مطرح گرديد.
وي در ادامه از نصب بنر اطلاع رساني از مرحله دوم اجراي برنامه (غربالگري) در 27 نقطه شهر پرتردد شامل ميادين ورودي و ... خبر داد و افزود: همزمان با مركز استان در شهرستان هاي 9 گانه فعاليت هاي اطلاع رساني و تبليغات محيطي به صورت مستمر ادامه پيدا مي كند.
درخشان همچنين به انجام هماهنگي هاي لازم براي پخش تيزرها و پيام و زير نويس ها هنگام پخش برنامه و توليدات صدا و سيماي مركز استان و معرفي كارشناسان مجرب براي حضور در برنامه هاي راديويي و پوشش برنامه هاي آموزشي و اطلاع رساني در قالب برنامه هاي راديويي "سلامت باشيد" ، "پيك روز" و "زندگي جاري است" اشاره داشت.
به گفته وي، زمينه براي استفاده از فضاي مجازي و كانال ها و شبكه هاي اجتماعي در سطح تمامي شهرستان ها براي اطلاع رساني و آموزش فراهم شده و مطبوعات، خبرگزاري ها و جرايد محلي نيز همكاري خوبي در انعكاس اخبار و اطلاعيه و پيام هاي بهداشتي براي كنترل فشار خون تا كنون داشته و اين همكاري ها تا پايان برنامه نيز ادامه پيدا خواهد كرد.
درخشان در ادامه، استفاده از ظرفيت سازمان حمل و نقل عمومي، تاكسي راني و اتوبوس راني براي طراحي اتوبوس ها و نصب اطلاعيه براي آموزش همگاني ، برگزاري جلسه هم انديشي با حضور ائمه جمعه و جماعات، راه اندازي سيستم پيام كوتاه، اطلاع رساني و آموزش ورود و ثبت اطلاعات در سامانه خود اظهاري، ... را پيشنهاد كرد.
برپايي مراسم پياده روي با دعوت از هيئت ورزش هاي همگاني و دوچرخه سواري استان از پيشنهادات ديگر رئيس كارگروه اطلاع رساني و روابط عمومي بسيج ملي كنترل فشار خون دانشگاه در ادامه اين جلسه بود.
در ادامه نيز، رئيس مركز بهداشت استان بر لزوم استفاده از تمامي ظرفيت هاي موجود براي اطلاع رساني و حساس سازي مردم نسبت به بيماري فشار خون و آموزش راه هاي پيشگيري از اين بيماري تاكيد نمود. 
تعداد بازدید:
86
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal