بسیج ملی کنترل فشار خون
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/03/12
برگزاري جلسات آموزشي بسيج ملي فشار خون در شهركرد
وبدا؛ سرپرست مركز بهداشت شهرستان شهركرد گفت: همزمان با اعلام برنامه بسيج ملي كنترل فشار خون، جلسات متعدد آموزشي و اطلاع رساني جهت قشرهاي مختلف در مركز بهداشت شهرستان شهركرد و همچنين مراكز و پايگاهها و خانه هاي بهداشت آغاز و همچنان ادامه دارد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي مركز؛ دكتر نرگس عسگري با اعلام اين خبر افزود: پرسنل ستادي، پزشكان ،مراقبين سلامت، بهورزان، بهياران و پرستاران، بازرسين بهداشت محيط طي 8 جلسه آموزشي 2 ساعته فشار خون شركت و گواهي جهت آنان صادر گرديد.
به گفته وي، آموزش هاي برون بخشي نيز با تشكيل 6 جلسه جهت رابطين آموزشي ادارات، شهرداران، اعضاي شوراهاي اسلامي، بخشداران، دهياران، نمايندگان شركت هاي خصوصي و كسبه و نانوايان شروع شده و در حال برگزاري است.
دكتر عسگري افزود: سفيران سلامت محلات، سفيران سلامت دانش آموزي و گروههاي خود يار در مراكز و پايگاههاي خدمات جامع سلامت و خانه هاي بهداشت نيز آموزش هاي مربوط به شناسايي عوامل خطر و راه هاي پيشگيري از فشار خون بالا را دريافت كرده اند.
سرپرست مركز بهداشت شهرستان شهركرد اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي انجام شده برنامه هاي آموزشي تا پايان برنامه ادامه خواهد داشت.
وي در ادامه به حضور فعال نمايندگان و مديران استاني در كمپين فشار خون اشاره داشت و افزود: همزمان با دومين روز از آغاز طرح بسيج ملي كنترل فشار خون و در حاشيه برگزاري شصت و هشتمين جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي با محوريت اين طرح و تاكيد بر شعار " فشار خون؛ بدانيم و اقدام كنيم..."، در استانداري، دو ايستگاه سلامت به همت مركز بهداشت شهرستان شهركرد برپا شد كه در اين ايستگاهها علاوه بر حضور آحاد مردم و قشر كارمند، مسئولين و نمايندگان و مديران استاني و شهرستاني نيز با حضور در محل برپايي اين ايستگاهها با اندازه گيري فشار خون خود به كمپين فشار خون پيوستند.
دكتر عسگري، معاون سياسي و امنيتي استانداري، نماينده مردم شهركرد، سامان و بن و نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي، رياست دانشگاه علوم پزشكي استان به همراه معاونت هاي مختلف اين دانشگاه و همچنين روساي شبكه هاي بهداشتي و درماني و مديران را از جمله مراجعين به ايستگاه هاي سلامت برپا شده در محوطه استانداري برشمرد.
وي در ادامه از مردم خواست، با حضور در ايستگاههاي بسيج ملي فشار خون به اين كمپين بپيوندند.
سرپرست مركز بهداشت شهرستان شهركرد در پايان خاطر نشان كرد: بسيج ملي كنترل فشار خون از 27 ارديبهشت ماه همزمان با سراسر كشور آغاز و تا 15 تيرماه 98 در دو مرحله آموزش و اطلاع رساني و غربالگري ادامه پيدا خواهد كرد. 
تعداد بازدید:
145
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal