دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
1402/02/30
اطلاعیه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروههای پزشکی و بهداشت سال1402

با سلام واحترام

کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب نموده اند به نکات ذیل توجه نمایند.

*آزمون در تاریخهای 4 و5 خرداد ماه برگزار خواهد شد لازم است داوطلبان پس از دریافت کارت شرکت در آزمون تاریخ برگزاری آزمون رشته خود را بررسی نمایند.
*آزمون صبح ساعت 9 و بعد از ظهر ساعت 15 خواهد بود داوطلبان یکساعت قبل از شروع در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.
* کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه اول خرداد ماه از سایت سنجش اموزش پزشکی قابل دریافت می باشد. قبل از دریافت کارت شرکت در آزمون نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام نمایید .داوطلبان دقت کنند در صورت انتخاب گزینه بله در این فرم سنجش شما را به عنوان مبتلا به کورنا به دانشگاه معرفی خواهد شد وحوزه امتحانی شما تغییر خواهد پیدا کرد.
* محل برگزاری آزمون(کلیه رشته ها) : شهرکرد جاده رحمتیه , مجموعه دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی سالن ورزشی شهید علم الهدی
*برای شرکت در جلسه ازمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه ,کارت ملی یا شناسنامه عکسدار, مداد مشکی نرم ,مداد پاک کن و سنجاق( جهت الصاق کارت به سینه) و یک قطعه عکس در صورت عدم درج عکس در روی کارت ورود به جلسه الزامی است.
* درصورت اشکال در کارت ورود به جلسه بهمراه داشتن یک قطعه عکس به آقای بهروز اسکندری مسئول برگزاری آزمون مراجعه تا نسبت به پیگیری مشکل شما اقدام گردد.
*با توجه به دستورالعمل آزمون دانشگاه مکانی را جهت امانت وسایل اضافی شما نظیر موبایل ,کیف,جزوه و.. در نظر نگرفته است لذا از آوردن وسایل اضافه خودداری نمایید.
*با توجه به دستورالعمل فقط رشته های مهندسی پزشکی(بیوالکتریک) و مهندسی پزشکی(زیست مواد) مجاز به استفاده از ماشین حساب (بدون قابلیت برنامه ریزی) می باشند . داوطلبان این رشته ملزم به ثبت مشخصات ماشین حساب خود در جلسه آزمون می باشند.
*با توجه به اهمیت معدل در محاسبه نمره , در صورت نیاز به تصحیح معدل درج شده در فرم ثبت نام , داوطلبان پیش از دریافت کارت ورود به جلسه ملزم به تصحیح و ویرایش معدل خود و تکمیل فرم خود اظهاری مندرج در همین سامانه می باشند.
*نکته خیلی مهم: داوطلبان زمان پاسخگویی به سئوالات خود را مدیریت نمایند و همچنین دقت کنند در زمان مقرر نسبت به انتقال پاسخ های خود از دفترچه به پاسخنامه اقدام نمایند. به هیچ عنوان زمان اضافه ای جهت پاسخگویی داده نخواهد شد.
*به جهت جلوگیری از بروز هر حادثه ای و همچنین مدیریت ترافیک با توجه به جاده پرتردد محل حوزه امتحانی بدین لحاظ پارکینگ دانشگاه در ابتدای درب اصلی ورودی دانشگاه جهت داوطلبان پیش بینی گردیده است .لازم به ذکر است به هیچ عنوان حراست دانشگاه اجازه ورود با وسیله نقلیه تا سالن امتحانی را نخواهد داد لازم است داوطلبان گرامی بالاخص همکاران داوطلب شرکت در آزمون در این خصوص همکاری لازم را با حراست دانشگاه داشته باشند.
* داوطلبان گرامی به جهت شلوغی حوزه آزمون پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.زدن ماسک در آزمون الزامی است.

با آرزوی موفقیت

معاونت آموزشی دانشگاه

تعداد بازدید:
1957
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:39
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal