اداره علم سنجی
۱۴۰۳/۲/۱۹
1402/10/05
پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند.

آیین گرامیداشت هفته پژوهش وفناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد باحضور مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست دانشگاه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، رییس پارک علم و فناوری، رئیس پلیس فتا و جمعی از مسئولان و پژوهشگران، اعضای هیات علمی، اساتید و دانشحویان برگزار شد. در این آئین دکتر الهام رئیسی معاون محترم تحقیقات و فناوری، دستاوردهای حوزه تحقیقات و فناوری را از اغاز دولت سیزدهم ارائه نمود و سپس از پژوهشگران و فناوران برتر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از دکتر فاطمه علی اکبری، دکتر سید عباس میرزایی، دکتر زهرا حبیبی، دکتر بهنام شاکریان، دکتر حسن طلاکش، دکتر محمد هادی زارعی، دکتر فاضل محمدی مقدم، دکتر ابوالفضل قلی پور، سهیلا بنی طالبی و صادق حیدرپور به عنوان "پژوهشگران برتر" تجلیل شد.

همچنین از دکتر ارسلان خالدی فر، دکتر پانته آ رمضان نژاد و دکتر یاسین فدایی به عنوان "مجریان طرح تحقیقاتی اعتبار یک درصد ماده 56 ملی" و دکتر سلیمان خیری به عنوان "سردبیر برتر مجلات دانشگاه" قدردانی شد.

در این مراسم از دکتر رسول رحیمی، دکتر صادق فرهادیان و آقای اکبر همتیان به عنوان "فناوران برتر" و دکتر مسعود لطفی زاده به عنوان "عضو هیات علمی فعال در صنعت و جامعه" دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال 1402 هم تقدیر به عمل آمد.

در بخش "پژوهشگران و فناوران برتر دانشجویی" نیز الهه سنجری، سیده عظیمه حسینی، ایرج برات پور، علیرضا عباسی با فطرت، سپیده طوسی زاد و اسماعیل طهماسبی معرفی و تجلیل شدند.

برپایی غرفه، سخنرانی، ارائه گزارش عملکرد معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در دولت سیزدهم، تجلیل از پژوهشگران برتر از برنامه های این مراسم بود.


تعداد بازدید:
107
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد، بلوارآيت الله كاشاني، ستاد دانشگاه،معاونت تحقيقات و فناوري
كدپستي :8815713471   تلفن :33350080-038
دور نگار :  33349506-038
sci@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/19
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal