مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1402/03/10
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت ولادت امام رضا علیه السلام
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن یازدهم ذیقعده مصادف با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) را به همه شیعیان بویژه جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک و شادباش گفت.
به گزارش بدا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوهَ کثیرَهً تامَهً زاکیَهً مُتَواصِلهً مُتَواتِرَهً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ» به خود می بالیم که ایران اسلامی میزبان امام مهربانی‌‌هاست و نقش محبت و دوستی ایشان در رگ‌هایمان جاری است تا آتش عشق ولایت حضرتشان همچون ‌میراثی پر ارج در سینه‌هایمان جاویدان شود.
دکتر خالدی‌‌ فر می افزاید: آستان مقدس رضوی سالیانه میلیون‌ها زائر دلسوخته را از اقصی نقاط میهن اسلامی و دیگر کشورها به خویش فرا می‌خواند تا قلب‌های مهربان خود را دخیل پنجره فولاد ببندند.
دکتر خالدی فر خاطرنشان کرد: حرم منور امام رضا(ع) وعده‌گاه کسانی است که دل در گرو امام مهربانی‌ها دارند تا در فضای معنوی و مقدس حرم دل از کینه و خصومت بزدایند و قلوب خود را سرشار از عشق و محبت کنند و مشهد شهر مقدسی است که این مضجع شریف را عاشقانه چون نگینی در آغوش گرفته است.
وی در پایان فرارسیدن یازدهم ذى القعده سالروز ولادت با سعادت نگین درخشان ایران زمین شمس‌الشموس، ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام را به عموم ملت ایران و خصوصاً مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه مجموعه بهداشت و درمان تبریک و شادباش گفت و آرزوی سلامت و تندرستی و توفیق روز افزون در پناه آن امام همام را برای همه هموطنان از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
154
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal