مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1396/03/03
روابط عمومي يك ذوق، هنر و عشق به خدمت است
به گزارش وب دا؛ دكتر ارسلان خالدي فر در ابتداي اين همايش، ضمن تبريك حضور حماسي مردم در پاي صندوق هاي راي افزود: مردم همچون گذشته با حضور در صحنه در جايي كه حضورشان تامين كننده و تضمين كننده بود وفاداري خودشان به نظام را به رخ دشمنان كشاندند.
وي با اشاره به فرا رسيدن سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر تصريح كرد: اميد است با الگو پذيري از رزمندگان، جانبازان و شهداي جان بر كف براي خدمت به نظام و مردم گام برداريم.
دكتر خالدي فر،‌ نزديك شدن به ماه رمضان، ماه نزول رحمت و بركت را تبريك گفت و افزود: اميد است از اين ماه پر فضيلت براي خودسازي و خدمت بيشتر به مردم بهره مند شويم.
وي اظهار داشت: داشتن روابط عمومي قوي موجب توفيق بيشتر سازمان و مديريت كارآمد مديران خواهد شد.
وي گفت: روابط عمومي هوشيار در موفقيت سازمان و تسهيل تصميم گيري و مديريت استراتژيك مجموعه نقش موثري داشته و موجب تعامل سازنده در درون و خارج از مجموعه مي گردد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان، ‌درج اخبار و اطلاعات صحيح و انعكاس به موقع انتظارات و مطالبات مردمي را موجب تصميم گيري بهتر مديران و پيشرفت سازمان دانست.
وي از روابط عمومي ها بعنوان حلقه و زنجير اصلي ارتباطي بين مديران، كاركنان و دريافت كنندگان خدمات ياد كرد و بر برجسته سازي اين نقش و توجه ويژه رابطين و مسئولين روابط عمومي ها بر اين نقش حساس تاكيد كرد.
دكتر خالدي فر گفت: اميد است روابط عمومي هاي تابعه دانشگاه با انگيزه و روحيه اي با نشاط در راستاي اهداف مجموعه و ايجاد فضايي با نشاط و اميد در دانشگاه كوشا باشند.
وي در پايان براي هرگونه حمايت از روابط عمومي ها براي انجام هرچه بهتر وظايفشان اعلام آمادگي كرد.
تعداد بازدید:
147
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal