مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1396/04/03
سرمايه ارزشمند دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، نيروهاي صاحب انديشه و سخت كوش آن است
به گزارش وب دا؛ دكتر ارسلان خالدي فر، با بيان اينكه پزشكان و شاغلين مراكز بهداشتي و درماني و بيمارستان ها جز نخبگان جامعه هستند افزود: با توجه به اينكه ورودشان در هر رشته اي با احتمال بالاي موفقيت رو به رو بود ، اين عزيزان با هدف خدمت وارد عرصه پزشكي و تشخيص و درمان بيماري ها شده اند.
وي در ادامه با اشاره به بار مراجعات زياد بيماران از مناطق اطراف به بيمارستان ولي عصر(عج) بروجن و وضعيت كنوني بيمارستان، زحمات پرسنل اين مركز را قابل تقدير دانست.
دكتر خالدي فر افزود: با هدف تسهيل در روند ارائه خدمات و با توجه به سنگيني مسئوليت پرسنل مراكز درماني گام هاي موثري برداشته شده تا بستري فراهم شود تا پرسنل با علاقه و انگيزه بيشتري انجام وظيفه نمايند.
وي با بيان اينكه پيگيري مطالبات پرسنل نيازمند طي مراحل قانوني و پروسه زماني است اظهار داشت: تمام تلاش بنده و معاونين و مسئولين دانشگاه بر جلب رضايت پرسنل كه در نهايت منجر به افزايش رضايتمندي مراجعين مي گردد، مي باشد.
وي، تشكيل جلسات كارشناسي، پيگيري و مطالبه گري را موجب تسريع روند حل مشكلات دانست و افزود: با برنامه ريزي در بيمارستان ها، مي توان روند تعيين تكليف مراجعين را كوتاه تر و ضمن كمك به ارتقاء سطح خدمات و افزايش رضايتمندي بيماران در هزينه هاي بيمارستان نيز صرفه جويي كرد.
دكتر خالدي فر با بيان اينكه برخي از مشكلات اجتناب ناپذير و در كوتاه مدت قابل حل نيستند افزود: در چنين مواقعي برخورد مناسب همراه با احترام با بيمار اصل تعيين كننده در معرفي خدمات بيمارستان و تلاش پرسنل مجموعه است.
سرپرست دانشگاه براي دريافت هرگونه پيشنهاد كاربردي و شنيدن انتقادات سازنده از سوي پرسنل اعلام آمادگي كرد و گفت: براي پيگيري مطالبات كاركنان كوتاهي نخواهيم كرد.
تعداد بازدید:
117
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal