مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1399/07/04
پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز جهان بهداشت محیط
وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در پیامی 26 سپتامبر روز جهانی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری با اشاره به شعار امسال روز جهانی بهداشت محیط با عنوان " بهداشت محیط، راهبرد کلیدی نظام سلامت در مبارزه با همه گیر شدن بیماری‌ها"، افزود: در طول سالیان اخیر تلاش‌های زیادی در راستای سلامت محیط توسط متخصصین بهداشت محیط در عرصه‌های میدانی و در مناطق مختلف کشور و همچنین استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حاصل این تلاش‌ها افزایش آگاهی تمامی اقشار جامعه در خصوص ضرورت حفظ استانداردهای محیط‌ زندگی و صیانت از سلامت جوامع انسانی است.
وی عنوان کرد: امروزه برکسی پوشیده نیست که سلامت و بهداشت محیط باعث خلق جامعه‌ای پویا و فعال خواهد شد و جامعه سالم نیز ازجمله ارزشمندترین ثروت‌های هر کشوری است لذا وظیفه همگان است که در شرایط حاکم و شیوع بیماری کرونا که تهدیدی برای سلامت نوع بشر به شمار می‌رود، در راستای حفظ این ثروت‌های ملی گام بردارند.
جزایری یادآور شد: همه‌گیری کرونا میدانی حساس و مهم بود تا بار دیگر ضرورت و اهمیت بهداشت محیط مشخص شود، از همان ابتدای شیوع بیماری این کارشناسان بهداشت محیط بودند که با ارائه راهکارهایی همچون ضدعفونی محیط، دست‌ها و... سعی در دور کردن ویروس از محیط زندگی مردم داشتند، همچنین این عزیزان در ادامه نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی را برعهده گرفتند و حتی با وجود خطرهای زیادی که متوجه آنان بود به محض اطلاع از ابتلا عضوی از خانواده‌ای به کرونا در محل حاضر و اقدام به ضدعفونی مکان مربوطه می‌کردند.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در انتها ضمن تبریک فرارسیدن "روز جهانی بهداشت محیط" به همه شاغلان، فعالان و مدیران بهداشت محیط در چهارمحال و بختیاری و قدردانی از زحمات این عزیزان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش متخصصین این عرصه شاهد بهبود شاخص‌های بهداشتی در محیط زندگی مردم باشیم.
تعداد بازدید:
682
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal