مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/07/23
تشکیل شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا; سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا; دکتر شهرام طهماسبیان افزود: شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور اعضای این شورا ازجمله رئیس دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تشکیل شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در این نشست مباحث مختلف در حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مطرح، اعضا نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص را مطرح و در نهایت موارد به تصویب اعضا رسید.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی قلمستان بصورت مجازی و تاسیس کانون رادیویی دانشجویی در دانشکده پرستاری بروجن، دو فعالیتی بودن که در شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به تصویب رسید.
دکتر طهماسبیان با اشاره به موافقت اعضای شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با فعالیت بسیج با نظارت کمیته ناظر بر نشریات در حوزه اطلاع‌رسانی اضافه کرد: بررسی خدمات ادارات در خصوص تجلیل از مدافعان سلامت نیز به تصویب اعضا شورا رسید.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های فن بیان، زبان، کارگاه عکس و... بصورت مجازی و تجلیل از گروه شهید آوینی که در بحث مبارزه با ویروس کووید_19 بسیار فعال بودند، از دیگر مصوبات این شورا هستند.
تعداد بازدید:
684
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal