مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1399/07/24
خدمت به مردم زمینه ساز رسیدن به رضایت درونی برای هر انسان است
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: رضایت دورنی به واسطه ذهنیت مثبت و آرامش درونی، گره گشایی از کار مردم، احساس مفید و موثر بودن و پرهیز از تنش های بیهوده میسر می شود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در جمع پزشکان متخصص جدید شاغل در مراکز درمانی استان، با بیان اینکه، در زندگی همه انسان ها دوجنبه گذراندن زندگی و معیشت و احساس رضایت درونی وجود دارد افزود: در حرفه پزشکی، به واسطه خدمت به همنوع، بخش اعظمی از رضایت درونی حاصل و با نیت خیر و کسب رضایت الهی، جنبه معیشتی زندگی فعالان این عرصه نیز فراهم می شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی نزد مردم دارای شان و جایگاه قابل احترام می باشد و شیوع بیماری کرونا علی رغم آسیب و خسارات فراوان، باری دیگر نقش و اهمیت خدمت در حوزه سلامت را به همگان یادآور شد.
دکتر شیرانی گفت: انتظار دانشگاه علوم پزشکی از جامعه پزشکی، رسیدگی به مردم و انجام وظیفه با بهره گیری از اصول علمی و جنبه های مهارتی است.
وی، ضمن توصیه به استفاده پزشکان، از ظرفیت های موجود، تعامل بیشتر با دیگر همکاران ، گرفتن مشورت از پیشکسوتان بر لزوم حفظ احترام و حرمت ها در جامعه پزشکی تاکید نمود.
دکتر شیرانی، همچنین ضمن توصیه به مردم داری از سوی پزشکان یادآوری شد، هیچ نیت و کار خیری از دید خداوند متعال پنهان نخواهد ماند و برکت آن را در زندگی خود، خانواده و اطرافیان به وضوح دیده می شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت پزشکان و توجه ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان به رفع دغدغه مندی این قشر، شاهد ارتقاء خدمات حوزه سلامت استان باشیم.
گفتنی است، آئین معارفه پزشکان متخصص جدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بیست و سومین روز از مهرماه 99 با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
تعداد بازدید:
726
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal