مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1399/07/29
برگزاری هرگونه مراسم جشن و عروسی به منزله ی برگزاری جشن کرونا محسوب می شود
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: هرساله پس از اتمام ماه های محرم و صفر شاهد برگزاری مراسم های جشن عروسی و عقد هستیم، اما امسال کاملا شرایط متفاوت است و برگزاری هرگونه مراسم دورهمی، جشن عقد، عروسی و تولد به معنای برگزاری جشن کرونا محسوب می شود.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در بیست و نهمین روز از مهرماه 99، در گفت و گوی بخش خبری 20 مرکز چهارمحال و بختیاری به تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید_19 در استان و سیر صعودی بیماری و افزایش مراجعات به مراکز درمانی پرداخت.
وی تصریح کرد: همچنان روند شیوع بیماری کرونا پیش رونده و افزاینده می باشد و علامتی مبنی بر کاهش بار بیماری دیده نمی شود.
به گفته وی، علی رغم رعایت پروتکل های بهداشتی، بویژه استفاده از ماسک همچنان شاهد جولان ویروس منحوس کرونا هستیم.
دکتر رحمانی با بیان اینکه، به دلیل تکمیل ظرفیت مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد طی روزهای اخیر، از ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) فرخشهر استفاده شده است افزود: در صورت تداوم این روند برای بستری بیماران مبتلا به کرونا از هفته های آتی شاید مجبور به استفاده از مراکز غیر درمانی شویم.
وی همچنین متذکر شد، حداقل در هر مراسم 2تا 3بیمار مبتلا به کرونا و ناقل این بیماری وجود دارد که می تواند موجب انتقال بیماری به کل شرکت کنندگان در این مراسم شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ابراز تاسف از اینکه بیماری وارد چرخش خانوادگی شده است افزود: تشکیل هرگونه مراسم می تواند موجب تشدید و تسریع روند گسترش بیماری کرونا شود.
تعداد بازدید:
659
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal