مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1399/07/30
برگزاری وبینارهای کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان
وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری وبینارهای کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان که همزمان با هفته سلامت بانوان ایران پیش‌بینی شده بودند، خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی افزود: اولین سری از وبینارهای کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان، وبینار تغذیه و ورزش و مبارزه با چاقی در کووید_19 بود که دوشنبه 28 مهرماه 99، ساعت 10 تا 12 ظهر برگزار شد.
وی ادامه داد: اساتید حاضر در این وبینار دکتر تینا جعفری متخصص تغذیه و دکتر مصطفی رحیمی متخصص فیزیولوژی ورزشی بودند که درخصوص مباحث مربوط به تغذیه صحیح، ورزش و مبارزه با چاقی و اثراتی که این فاکتورها بر بیماری کووید_19 دارند به بیان مطلب پرداختند.
دکتر صادقی به برگزاری وبینار زنان، خانواده و سلامت روان در همه‌گیری کووید_19 از دیگر وبینارهایی بود که در هفته سلامت بانوان ایران اشاره وعنوان کرد: این وبینار روز سه‌شنبه 29 مهرماه 99، راس ساعت 10 تا 12 ظهر با حضور اساتیدی ازجمله بهاره توکلی کارشناس ارشد روانشناسی و دکتر الهام زارعان روانپزشک برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: وبینار روابط زناشویی ایمن و سالم، بارداری و شیردهی در کووید_19 نیز با حضور دکتر رویا چوپانی فوق تخصص نوزادان، اکرم کرمی کارشناس ارشد مامایی و دکتر شیدا شبانیان متخصص زنان و زایمان امروز چهارشنبه 30 مهرماه 99، ساعت 10 صبح تا 12 ظهر برگزار گردید.
تعداد بازدید:
665
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal