مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/08/03
حداکثر قیمت ماسک در کلیه مراکز عرضه 1300 تومان است
وبدا؛ مدیر اداره نظارت بر دارو و امور داروخانه های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: قیمت مصوب عرضه ماسک سه لایه پزشکی در داروخانه ها و سایر مراکز عرضه کننده 1300 تومان است و مردم نباید ماسک سه لایه را بیشتر از این قیمت خریداری کنند.
به گزارش وبدا؛ دکتر حمیده رضوی ضمن اعلام این خبر افزود: این قیمت مصوب، کلیه ماسک های سه لایه تولیدی اعم از صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می شود.
وی با بیان اینکه، عرضه ماسک با قیمتی بالاتر از قیمت اعلام شده منجر به خدشه در دسترسی آحاد مردم به ماسک و اخلال در نظام توزیع خواهد شد تاکید کرد: با مراکزی که اقدام به عرضه ماسک با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب کنند برخورد قانونی خواهد شد.
دکتر رضوی همچنین خاطر نشان کرد: با مکاتباتی که با اتاق اصناف ایران از سوی سازمان غذا و دارو صورت گرفته است، کلیه صنوف عرضه کننده ماسک هم ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.
مدیر اداره نظارت بر دارو و امور داروخانه های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطر نشان کرد: اگر مردم با تخلفی در این حوزه مواجه شدند، می توانند به معاونت غذا و داروی دانشگاه مراجعه کنند تا بلافاصله رسیدگی شده و اگر مورد تخلفی باشد برخورد انتظامی و قضایی از سوی معاونت انجام شود.
وی ادامه داد: مردم می توانند از سامانه 190 هم برای پیگیری شکایت خود استفاده کنند اما توصیه ما این است که برای سرعت بیشتر به معاونت غذا و دارو مراجعه نمایند یا با شماره 03833335511 ( در ساعات اداری) تماس حاصل نمایند.
دکتر رضوی با بیان اینکه بهترین مکان برای تهیه فراورده های سلامت محور از جمله ماسک داروخانه ها هستند افزود: این مراکز بصورت مستمر تحت کنترل و بازرسی معاونت غذا و دارو قرار دارند، لذا مردم سعی کنند اولویت اولشان برای تهیه اقلام سلامت محور مراجعه به دارو خانه ها باشد.
تعداد بازدید:
531
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal