مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/08/03
آمار و اطلاعات علمی و به‎روز، لازمه برنامه ریزی و مدیریت صحیح در هر مجموعه محسوب می شود
آمار و اطلاعات علمی و به‎روز، لازمه برنامه ریزی و مدیریت صحیح در هر مجموعه محسوب می شود
وبدا؛ سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی آمار و برنامه ریزی ، آمار و اطلاعات علمی و به‎روز را لازمه برنامه ریزی و مدیریت صحیح در هر مجموعه دانست.
به گزارش وبدا؛ عیسی محمودی با اشاره به انتخاب شعار"به هم پیوستن گیتی با داده‌هایی که می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم" برای روز جهانی آمار سال 2020
افزود: بی تردید برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمانها برای رسیدن به اهداف، تعیین شده می باشد و همکاری و همفکری همکاران علاقمند و آگاه از جمله کارشناسان آمار و برنامه ریزی در کسب موفقیت های سازمانی دارای ارزش و اهمیت وافر است.
وی تصریح کرد: امروزه برنامه‎ریزی و مدیریت در دانشگاه با وجود تخصصی بودن شاخص‎ها و گستردگی متغیرهای آن، بدون ارائه آمار ثبتی و اطلاعات علمی و به‎روز امکان‎پذیر نیست.
به گفته وی، آمار با به تصویر کشیدن واقعیت‎های موجود و با خلاصه‎سازی و نتیجه‎گیری از داده‎ها در قالب گزارشات، جداول و نمودارهای تحلیلی و توصیفی متنوع، نقاط قوت و ضعف را به سرعت شناسایی کرده و با نگاهی کمّی و عددی واقعیات را منتقدانه بیان می‎کند.
محمودی ادامه داد: همچنین آمار، افق دید مدیران و برنامه‎ریزان نکته‎سنج را معطوف به تغییرات شاخص‎ها و اقلام آماری می‎کند و با دانش به دست آمده از اطلاعات کمی و آماری، راه توسعه و پیشرفت و استفاده بهینه از منابع را فراهم می‎آورد و از اتلاف وقت و سرمایه و دوباره کاری‎ها و تصمیم‎های مبتنی بر سعی و خطا جلوگیری می‎کند.
وی در پایان ضمن تبریک مجدد روز آمار و برنامه ریزی (سوم آبان ماه) به همکاران حوزه آمار و رابطین آماری شاغل در دانشگاه اظهار داشت: امید است، این عزیزان در سایه ایزد منان، همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.
تعداد بازدید:
444
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal