مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۹
1399/08/03
نادیده گرفتن رعایت فاصله اجتماعی، اثرگذاری استفاده از ماسک را کاهش می دهد
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری متذکر شد، عدم توجه به رعایت فاصله اجتماعی اثرگذاری استفاده از ماسک را به شدت کاهش می دهد.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در گفت و گوی تلفنی در بخش خبری 20 صدا و سیمای استان در سومین روز از آبان ماه 99 در خصوص علل افزایش آمار فوتی های ناشی از کرونا اظهار داشت: آمار فوتی های ناشی از کرونا، به دنبال افزایش موارد مبتلا به این این بیماری رو به افزایش است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در اوج شیوع بیماری کووید 19 هستیم و سلامت و جان، افراد پیر، بیماران زمینه ای و افرادی که فاکتور های خطر را دارند مانند مبتلایان به دیابت، زنان باردار، ... در خطر است.
وی با بیان اینکه، پاییز و زمستان امسال متفاوت و نیازمند مراقبت جدی برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی است، پوشیدن لباس گرم با توجه به تغییر شرایط دمایی و داشتن تغذیه مناسب، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی به اندازه 2متر با دیگران، پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات برای پیشگیری از سرماخوردگی و سخت شدن تشخیص اولیه سرماخوردگی از ابتلا به کرونا را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به خطر ابتلای افراد به کرونا به دنبال بروز علایم سرماخوردگی ساده و سخت بودن تشخیص اولیه آن برای فرد و تصور ابتلا به کرونا و مراجعه به مراکز درمانی یادآور شد، افراد تنها در صورت داشتن تب طولانی مدت، تنگی نفس و فاکتور های خطر همچون کهولت سن ، دیابت و بیماری زمینه ای به مراکز درمانی مراجعه و از مراجعه مکرر به مراکز درمانی خودداری نمایند.
تعداد بازدید:
554
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal