مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1399/08/07
بیماران کرونایی در چهارمحال و بختیاری ردیابی می‌شوند
وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی سامانه ماسک در مراکز جامع سلامت برای ردیابی بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در بیست و هفتمین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به اجرا 6 مصوبه از 13 مصوبه ستاد پیشین مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری، گفت: در همین راستا 6 مصوبه در حال اجرا و یک مصوبه اجرایی نشده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا 6 استراتژی برای مدیریت این بیماری تعیین کرده است، که شامل تشدید نظارت‌ها، افزایش موارد نمونه‌گیری با استفاده از تست سریع، رهگیری قرنطینه خانگی افراد مبتلا به کرونا، حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر و تقویت درمان موارد سرپایی در مراکز منتخب هستند.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ماسک در مراکز جامع سلامت برای ردیابی بیماران مبتلا به کرونا، ادامه داد: به وسیله این سامانه که در قالب یک اپلیکیشن ارائه شده است، افراد در قرنطینه پیگیری می‌شوند.
جزایری با بیان اینکه مشاغل به چهار گروه تقسیم شده‌اند، عنوان کرد: از این به بعد این چهار گروه شغلی براساس وضعیت سفید، زرد، قرمز و خاکستری فعالیت می‌کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: زمانی که وضعیت یک استان یا منطقه خاکستری یا بحرانی گزارش می‌شود، کلیه مشاغل باید با محدودیت ادامه کار دهند.
وی تاکید کرد: در اداراتی که امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی وجود ندارد، کارمندان و پرسنل دورکاری کنند، این امر برای کارمندانی امکان خطر برای آنان بیشتر است باید در اولویت قرار گیرد.
جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به اعلام آمادگی جبهه انقلاب فرهنگی چهارمحال و بختیاری برای کمک به کادر درمان، ضدعفونی و کمک به سالمندان در شرایط کرونایی اشاره کرد.
تعداد بازدید:
752
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal