مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1399/08/11
برگزاری جلسه هم اندیشی پیرامون استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای مقابله با بیماری کووید 19
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسه هم اندیشی بمنظور استفاده بهتر و موثرتر از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای آموزش و اطلاع رسانی چگونگی مقابله با ویروس منحوس کرونا خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در این جلسه که در دهمین روز از آبان ماه 99 با حضور رئیس پلیس فتا و جمعی از مدیران کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی تشکیل شد، ضمن بررسی فضای حاکم بر رسانه های استان، نحوه تعامل و همکاری مدیران و فعالین فضای مجازی با مجموعه بهداشت و درمان مطلوب ارزیابی شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه ضمن تاکید بر شفافیت و درستی اطلاعات منتشره در فضای مجازی بر لزوم اعتماد سازی بین مردم،‌ منابع اطلاعاتی و رسانه ها تاکید شد.
درخشان گفت: در ادامه نیز در خصوص راه اندازی دبیرخانه مرکزی تولید محتوا بحث و تبادل نظر شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به نقش بی بدیل فضای مجازی در اطلاع رسانی و آموزش در خصوص راه های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: فضای انتقاد با فضای تخریب متفاوت است حال آنکه خوشبختانه در استان فضای انتقادی حاکم و منتقدین با دید شفاف سازی و دلسوزانه از مسائل حوزه های مختلف نقد می نمایند.
وی در ادامه با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های اطلاع رسانی و برنامه های انتشاراتی دانشگاه در خصوص کنترل بیماری کووید 19 ، از اعلام آمادگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان برای دریافت هرگونه پیشنهاد در خصوص عملکرد بهتر و موثرتر برای آموزش و آگاه سازی عموم مردم خبر داد.
به گفته وی، پس از بیان نقطه نظرات حاضرین رئیس پلیس فتای استان با تاکید بر تقویت و تولید محتواهای موثر و مخاطب پسند به برخورد قاطع پلیس با کسانی که قصد بر هم زدن آرامش جامعه را دارند اشاره داشت.
وی افزود: سرهنگ مرتضی عسگری در پایان این جلسه بر لزوم استفاده حداکثری از توان و ظرفیت های موجود اطلاع رسانی برای ترغیب و تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی گرفتن خطر شیوع بیماری کووید 19 تاکید نمود.
تعداد بازدید:
645
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal