مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۳۰
1399/08/12
اعمال محدودیت های تردد بین استانی از روز دوشنبه در مبادی ورودی 25 مرکز استان
وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از اعمال محدودیت های تردد بین استانی از روز دوشنبه در مبادی ورودی 25 مرکز استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری 20 صداوسیمای مرکز استان در یازدهمین روز از آبان ماه 99 به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری و محدودیت‌های وضع شده در تردد از روز دوشنبه دوازدهن آبان ماه پرداخت.
وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیته انتظامی، امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا لحظاتی پیش بخشنامه و دستورالعمل لازم برای اعمال محدودیت های تردد بین استانی از ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 12 آبان ماه لغایت ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ماه 99 در 25 مرکز استان از جمله چهارمحال و بختیاری اعمال می شود و با همکاری نیروهای راهور، پلیس نیروی انتظامی از تردد های غیر ضروری به شدت ممانعت بعمل خواهد آمد.
وی تصریح کرد: هم اکنون وضعیت شیوع بیماری کرونا در دو شهرستان بروجن و شهرکرد بحرانی (خاکستری) است و تعداد بیماران سرپایی، بستری و فوتی های ناشی از کرونا با سیر صعودی با ثبات طی هفته جاری رو به افزایش است.
رئیس مرکز بهداشت استان خاطر نشان کرد: بمنظور کنترل شیوع بیماری کووید 19 از روز شنبه مورخ دهم آبان ماه 99، برای گروه های شغلی 3و 4 محدودیت هایی اعمال شد.
جزایری افزود: ارزیابی میزان استفاده از ماسک نشان از رعایت 90 درصدی این شاخص بهداشتی است و این درحالی است که، در خصوص رعایت فاصله فیزیکی همچنان نیازمند فرهنگ سازی هستیم.
به گفته وی، ماه جاری با توجه به مناسبت های میمونی که داریم شاهد برگزاری محافل جشن و تشدید شیوع بیماری کرونا هستیم ضمن اینکه، همچنان برپایی مراسم های عزاداری با تراکم بالای جمعیتی بعنوان عوامل عمده شیوع این بیماری منحوس محسوب می شود.
وی ادامه داد: تالارهای پذیرایی جز گروه های شغلی 3محسوب می شوند و شامل اعمال محدودیت ها می شود لذا از مردم درخواست می شود از کشاندن مجالس عروسی به داخل منازل خودداری نمایند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: همچنین پاساژ و مراکز خرید با توجه به قرار گرفتن در وضعیت قرمز ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و رستوران ها باید غذا را بیرون بر تهیه و از پذیرش مشتری خودداری نمایند.
وی در ادامه، با توجه به تعطیلات پیش رو از مردم خواست، از مسافرت و تردد غیر ضروری خودداری نمایند.
تعداد بازدید:
646
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal