مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/08/18
تعطیلی گروه های شغلی 2 پس از ساعت 6 عصر در 4 شهر چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از تعطیلی گروه های شغلی 2 پس از ساعت 6 عصر از 20 آبان به مدت یک ماه در 4 شهر این استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: بر اساس مصوبات بیست و هشتمین جلسه استانی ملی مقابله با کرونا از تاریخ 20 آبان ماه لغایت 20 آذرماه 99 گروه های شغلی 2، در شهرهای شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان از ساعت 6 عصر تعطیل می باشد.
وی تصریح کرد: همچنین ضمن تاکید بر تداوم محدودیت در برگزاری هرگونه تجمعات اعم از عروسی، عزاداری و همایش و گردهمایی ها بر ضرورت بسیج همگانی برای مقابله با کرونا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فراهم نمودن بستر ارائه خدمات الکترونیک در تمامی ادارات، دستگاه ها و نهاد های دولتی و خصوصی تاکید شد.
درخشان، غیر حضوری شدن آموزش در مدارس استان از فردا به مدت یک هفته بجز مناطقی که زیرساخت های شبکه شاد فراهم نمی باشد را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد و افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه حضور دانش آموزان بصورت شیفتی در مدارس این مناطق به آموزش و پرورش واگذار شده است.
به گفته وی، اجرای حضور یک سوم کارکنان ادارات لغو و دورکاری تنها برای بیماران زمینه ای مزمن، جانبازان شیمیایی ، مادران باردار ، مادران دارای کودک زیر 6 سال اجرا و ادارات استان بجز ادارات خدمت رسان یک ساعت و نیم زودتر تعطیل می شوند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تشدید نظارت ها بر فعالیت و نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت، حمل و نقل درون و برون شهری، تداوم کمک های مومنانه و کمک به معیشت آسیب دیدگان و اقشار کم درآمد از دیگر مباحث مطرح شده در بیست و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا می باشد.
تعداد بازدید:
453
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal