مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۱۱
1399/08/26
دهمین مرحله از توزیع پک‌های بهداشتی در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا; معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از توزیع دهمین مرحله از پک‌های بهداشتی در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا; دکتر شهرام طهماسبیان افزود: دهمین مرحله از پک‌های بهداشتی شب گذشته در کلیه خوابگاه‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توزیع شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: تب‌سنجی و پرسش درخصوص علائم بیماری کرونا از دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های دانشگاه از دیگر اقداماتی بود که در توزیع پک‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها انجام شد.
وی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و از زمان حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به جهت گذراندن کارآموزی و کارورزی، کلیه خوابگاه‌ها دانشجویی به صورت مرتب ضدعفونی و نظارت مستمر بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این محیط ها انجام می‌شود.
دکتر طهماسبیان اضافه کرد: تاکنون 10 مرحله پک بهداشتی در بین دانشجویان خوابگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد توزیع شده و این اقدام به صورت مستمر انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع پک‌های بهداشتی در سنجش علائم دانشجویان چندین دوره وبینار و کارگاه روانشناسی با موضوعاتی همچون مدیریت و کنترل استرس در دوران اپیدمی کووید_19 نیز از سوی اداره مشاوره دانشگاه برای دانشجویان برگزار شده است.
وی یادآور شد: همچنین به جهت مدیریت و کنترل بیماری و دانشجویانی که علائم مثبت دارند اتاق‌های زرد و قرمز در مجموعه‌های خوابگاهی دختر و پسر دانشگاه پیش‌بینی شده است تا بتوان تا زمان تعیین تکلیف مورد مثبت احتمالی حاضر در خوابگاه‌، وی در این مکان نگه‌داری شود.
تعداد بازدید:
354
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal