مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/08/26
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می کند؛ جشنواره کشوری علمی، فرهنگی ، هنری "زندگی و مقابله با کرونا"
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره کشوری علمی، فرهنگی ، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" ، 30 آذرماه 99 مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار برگزار می شود.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جشنواره در 14 محور شامل: مدافعان سلامت در کلام رهبری- سبک آموزش در دوران کرونا- بیان تجربیات از ابتلا و درمان- اقتصاد و خانواده در کرونا- تغییر سبک زندگی با کرونا- سلامت روان و کرونا- کرونا در گذر زمان – نقش رسانه های جمعی در اطلاع رسانی و زندگی با کرونا- نقش مسئولیت پذیری و تعهد اجتماعی در مقابله با کرونا- نقش و امنیت شغلی و اجتماعی در زندگی با کرونا- تعهد و اخلاق حرفه ای مدافعان سلامت در کرونا- نقش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا- سلامت معنوی در دوران کرونا و کودکان و کرونا برگزار می شود.
وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از 25 آبان لغایت 20 آذرماه 99 در قالب های شعر، داستان، خاطره، دل نوشته، فیلم، کلیپ، عکس، نقاشی، ‌پوستر، ‌انیمیشن،‌ کاریکاتور، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، اپلیکیشن و خوشنویسی به آدرس ایمیل جشنواره: festivalcoronavirus@skums.ac.ir ارسال نمایند.
درخشان در ادامه با بیان اینکه کلیه آثار دریافتی در قالب یادمان جشنواره نگهداری و نمایشگاه مجازی در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه می گردد اظهار داشت: آثار برتر در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انعکاس داده خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از علاقه مندان شرکت در این جشنواره خواست پس از تکمیل فرم ثبت نام، آثار خود را حداکثر در 3 قالب و از هر قالب حداکثر 3 اثر در مهلت مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
وی همچنین آدرس وب سایت جشنواره به نشانی : https://www.skums.ac.ir/festivalcoronavirus را جهت دسترسی علاقه مندان به اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در جشنواره و فرمت آثار ارسالی اعلام نمود.
به گفته درخشان، به نفرات برتر جشنواره همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) جوایز نفیسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا می شود.
تعداد بازدید:
610
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal