مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/08/26
دعوت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای شرکت اقشار مختلف جامعه در جشنواره کشوری علمی، فرهنگی ، هنری "زندگی و مقابله با کرونا"
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اقشار مختلف بویژه جامعه پزشکی، هنرمندان و اصحاب رسانه برای شرکت در جشنواره کشوری علمی، فرهنگی ، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" دعوت بعمل آورد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان با اشاره به اقدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی ، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" در سطح ملی افزود: انتظار می رود اقشار مختلف با شرکت در چنین جشنواره هایی به ثبت و ضبط حماسه های بی بدیل جامعه در در ابعاد مختلف مواجهه و مقابله با همه گیری کووید 19 کمک نمایند.
وی، فراهم کردن فضای فرهنگسازی جامعه به منظور چگونگی زیست با کرونا، افزایش اثربخشی آموزش‌ها و آگاهی عمومی، رعایت دستورات بهداشتی و انتقال آن به مردم و تقویت همدلی وهمبستگی اجتماعی و ایجاد حساسیت لازم برای ثبت واکنش‌های اخلاقی، همدلی و همیاری در مقابل ویروس کرونا را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
درخشان، تقویت نقش گروه های مختلف در ایجاد فضای همدلی برای کاهش آسیب های کرونا، احصای تجربیات، ایده‌ها و راهکارها برای ارتقای خدمات حوزه سلامت و در نهایت قدردانی از مدافعان سلامت و جلوه‌های حضور تلاشگران عرصه سلامت را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره برشمرد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از 25 آبان لغایت 20 آذرماه 99 در قالب های شعر، داستان، خاطره، دل نوشته، فیلم، کلیپ، عکس، نقاشی، ‌پوستر، ‌انیمیشن،‌ کاریکاتور، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، اپلیکیشن و خوشنویسی به آدرس ایمیل جشنواره: festivalcoronavirus@skums.ac.ir ارسال نمایند.
وی همچنین آدرس وب سایت جشنواره به نشانی : https://www.skums.ac.ir/festivalcoronavirus را جهت دسترسی علاقه مندان به اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در جشنواره و فرمت آثار ارسالی اعلام نمود.
تعداد بازدید:
495
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal