مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1399/09/16
دانشجو مایه حیات و زندگی در دانشگاه و جامعه است
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دانشجویان را مایه حیات و زندگی در دانشگاه و جامعه دانست.
به گزارش وبدا؛ دکتر شیرانی در آیین گرامیداشت روز دانشجو که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه از افتخارات اعضای هیأت علمی این است که هیچ گاه دست از دانش جویی برنمی‌دارند، افزود: دانشجو دارای دو شأن است ابتدا اینکه باید در پی کسب دانش باشد و دیگری روحیه آرمان‌خواهی وی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه بین دانشجو و دانش‌آموز تفاوت عمده‌ای وجود دارد، ادامه داد: این تفاوت از دو راهکار پیش روی دانشجو نشأت می‌گیرد، ابتدا اینکه دانشجو یا باید از آموزه‌های دیگران استفاده کند یا در کنار آن روحیه پرسشگری، تحقیق و تفحص داشته تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشد.
وی عنوان کرد: دانشجو چشم و گوش جامعه است و باید تلاش کند تا این وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، آنچه دانشجو تشخیص می‌دهد و بیان می‌کند ایده‌آل‌تر و به آرمان‌گرایی نزدیک‌تر است.
دکتر شیرانی با بیان اینکه انتظار می‌رود یک دانشجو شبیه یک دانش‌آموز رفتار نکند، چرا و چگونه داشته باشد، خاطرنشان کرد: در جامعه هم دانشجو باید ذهنی پرسشگر داشته و موارد را که قبول ندارد یا خلاق واقع و حقیقت است را با صراحت لهجه و در عین احترام عنوان کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: دانشجویان نباید اجازه دهند دیگران به آن‌ها بگویند چگونه رفتار کنند، از طرفی مسؤولان نیز در برابر دانشجویان وظایفی دارند و آن پرهیز از برخورد سلبی با دانشجو است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کرونا شرایط بسیار سختی به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد حاکم کرده است، اما این اتفاق باید جز افتخارات این مجموعه باشد که در روزگاری حضور داشتند که توانستند به مردم کمک کنند.
دکتر شیرانی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علی‌رغم آنکه وظیفه‌ای برعهده نداشتند در کنار کادر بهداشت و درمان ماندند و کمک شایانی در بحث کنترل و مقابله با بیماری کرونا به این مجموعه و مردم کردند.
تعداد بازدید:
186
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal