مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/09/17
رضایت ناظر وزارت بهداشت از مقدمات اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمحال و بختیاری
وبدا; معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ناظر وزارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی وزارت از مقدمات اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کرد.
به گزارش وبدا; دکتر مریم حضرتی در حاشیه تشکیل قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمحال و بختیاری، گفت: نام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار هوشمندانه انتخاب شده است، چراکه وقتی همه در لوای نام مقدس این شهید جمع شوند باعث می‌شود هر کس از هر بخشی تلاش کند آنچه در توان دارد را انجام دهد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در بازدیدی که در استان چهارمحال و بختیاری انجام شد، شاهد تعامل بسیار خوب درون و برون سازمانی از همه گروه‌ها اعم از سپاه، هلال‌احمر، نیروهای مردمی و... در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان بودم.
وی ادامه داد: اجرای این طرح باعث می‌شود سریع‌تر موارد بیمار کشف و اگر نیاز به درمان یا قرنطینه دارند، اقدامات مراقبتی برای آن‌ها انجام می‌شود، تا زنجیره عفونت‌ها قطع شده و هر چه سریع‌تر از لوس وجود ویروس کرونا رهایی یابیم.
دکتر حضرتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد موارد سرپایی‌، بیماران بستری و مرگ و میرها روند رو پایین داشته و این به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و کادر بهداشت و درمان این استان است که جای تقدیر و تشکر دارد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: شرایط حال حاضر و کاهش بار بیماری به معنای اتمام کار نیست، مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و خود نیز در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت فعال داشته باشند تا بتوان این طرح را به نحو احسن اجرا کرد.
تعداد بازدید:
190
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal