مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/09/20
ابراز امیدواری سرپرستار بخش ICU مرکزی مرکز آموزشی_درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد برای کاهش بیماران کرونایی این بخش
وبدا; سرپرستار بخش ICU مرکزی مرکز آموزشی_درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد گفت: بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی رو به کاهش رفته، امید است که با رعایت مردم شاهد کمتر از این تعداد نیز باشیم.
به گزارش وبدا; مهتاب چراغیان در برنامه زنده شب‌های بام ایران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، گفت: بخش ICU مرکزی بیمارستان آیت‌الله کاشانی با هدف پشتیبانی از بیمارستان هاجر (س) شهرکرد که به دلیل ازدحام بیماران کرونایی جوابگو نبود، راه‌اندازی شد، اگرچه از ابتدا هدف از راه‌اندازی این بخش بیماران مبتلا به کووید_19 نبود.
سرپرستار بخش ICU مرکزی مرکز آموزشی_درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد ادامه داد: در حال حاضر بهترین و به‌روز‌ترین تجهیزات پزشکی در بخش ICU مرکزی این بیمارستان وجود دارد، همچنین 30 نفر کادر درمانی شامل پرستار، کمک پرستار و نیروی‌های خدماتی به صورت 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی است.
وی عنوان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، خوشبختانه تعداد بیماران بخش رو به کاهش رفته و امیدواریم با همت مردم همچنان شاهد کاهش روند بیماری باشیم.
چراغیان خاطرنشان کرد: امسال میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با شب یلدا با یکدیگر مقارن شده‌اند، شاید این تقارن باعث شود مردم در برگزاری آیین‌های شب یلدا مراعات کنند.
سرپرستار بخش ICU مرکزی مرکز آموزشی_درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد اضافه کرد: کادر درمان فرزندان همین مردم هستند و حجم کاری بسیار زیادی را تحمل کردیم، خستگی‌ها و استرس بسیاری متحمل شدیم، لذا از مردم تقاضا می‌کنیم این یلدا را کنار هم نباشند تا بتوانند یلداهای دیگر کنار یکدیگر جشن بگیرند.
وی به مردم توصیه کرد: بی‌شک در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری همه تلاشمان از تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستانی تا آموزش کادر درمانی را انجام داده‌ایم اما اینکه چقدر این تلاش‌های مؤثر واقع شود به همکاری مردم بازمی‌گردد، وقتی کادر درمان علی‌رغم آنکه با جان و دل کار می‌کنند خسته شوند و توانایشان کاسته شود مطمئنا بازدهی نیز کمتر می‌شود.
چراغیان ابراز امیدواری کرد: با همین روند مراقبتی که مردم از خود می‌کنند روزها و هفته‌های آینده با سلامتی در کنار خانواده‌های خود باشند.
تعداد بازدید:
277
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal