مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1399/09/21
روزشمار هفته پژوهش و فناوری اعلام شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اعلام روز شمار هفته پژوهش و فناوری( 22 تا 28 آذرماه 1399) خبر داد.
به گزارش وبدا؛ از انتخاب شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برای این هفته خبر داد و افزود: بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امسال از 27 لغایت 30 آذرماه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اپیدمی کرونا اعمال محدودیت های احتمالی از طرف ستاد ملی کرونا پوشش همزمان برگزاری کلیه مراسم در موعد مقرر از طریق درگاه اینترنتی www.msrt-expo.ir بصورت مجازی برای بازدید علاقه مندان قابل دسترسی می باشد.
درخشان، در ادامه عنوان شنبه 22 آذرماه 99 نخستین روز از هفته پژوهش و فناوری را " پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه" و یکشنبه 23 آذرماه 99 را " پژوهش و فناوری، مشارکت ملی" اعلام کرد.
به گفته وی، عناوین دوشنبه 24 آذرماه 99 و سه شنبه 25 آذرماه 99، "پژوهش، فناوری و جهش تولید" و " بزرگداشت پژوهشگران و فناوران" نامگذاری شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: سه شنبه 25 آذرماه 99 با عنوان: " بزرگداشت پژوهشگران و فناوران" و چهارشنبه 26 آذرماه 99 با عنوان : "پژوهش، فناوری و علوم انسانی" و پنج شنبه 27 آذرماه 99 مصادف با آخرین روز از هفته پژوهش و فناوری با عنوان: "پژوهش، فناوری و اثر بخشی اجتماعی" نامگذاری شده است.
تعداد بازدید:
279
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal