مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۳۰
1399/09/23
عدم توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برخورد قانونی مراجع قضایی را در پی دارد
وبدا؛ رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در شرایط نارنجی(پرخطر) از نظر رنگ بندی برگزاری هرگونه نمایشگاه که جنبه بازدید عمومی دارد ممنوع است.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری 20 صدا و سیمای استان در بیست و سومین روز از آذرماه 99 اظهار داشت: مراتب ممنوعیت برگزاری نمایشگاه مبلمان به استاندار، دادستان استان و رئیس صنعت، معدن و تجارت اعلام و طی جلسه ای با برگزارکنندگان نمایشگاه مراتب لغو نمایشگاه به این عزیزان ابلاغ شد.
وی در ادامه متذکر شد، عدم رعایت فاصله اجتماعی، تجمع، افزایش ترددها و افزایش خطر شیوع بیماری از علل ممانعت از برگزاری نمایشگاه مبلمان در استان است.
به گفته وی، در صورت عدم توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اقدام علیه سلامت عمومی محسوب و با ورود تیم های نظارتی با متخلفین برخورد قانونی، پلمپ محل و جریمه اعمال می شود.
جزایری در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هوای سرد زمستان و عدم تهویه مناسب ادارات و منازل توصیه نمود، هر 1تا 2ساعت در یا پنجره ها باز تا تهویه مناسب انجام و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با توجه به نقش 83 درصدی تجمعات و دورهمی های هرچند کوچک در شیوع کووید 19، از مردم خواست، شب یلدای امسال از برگزاری مهمانی خودداری نمایند.
وی همچنین یادآور شد، در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد مراکز نمونه گیری از 17 به 77 باب افزایش یافته لذا با فراهم شدن شرایط انجام تست سریع کرونا، افراد مشکوک برای انجام تست به مراکز منتخب مراجعه و از سلامت خود اطمینان حاصل نمایند.
تعداد بازدید:
234
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal