مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۹
1399/09/27
هنوز زنجیره انتقال کرونا قطع نشده و خطر افزایش شیوع بیماری جدی است
وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان گفت: هنوز زنجیره انتقال کرونا قطع نشده و خطر افزایش شیوع بیماری جدی است.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری 20 صداوسیمای مرکز استان در بیست و ششمین روز از آذرماه با محوریت تشریح خطرات دورهمی‌ها در شب یلدا، از تشدید نظارت های مشترک در دو روز پایانی آذرماه خبر داد.
وی تصریح کرد: شب یلدا یک تهدید جدی برای بزرگتر ها و افراد مسن بویژه توسط جوانان، نوجوانان و میانسالان است که با تصور سالم بودن اقدام به تشکیل دورهمی و بعنوان ناقل سالم، سلامت، افراد بزرگتر را به شدت تهدید می نمایند.
وی تاکید کرد: باید از برگزاری دورهمی ها در حاشیه شهرها، باغ و مراکز گردشگری مراقبت و مواظبت شود چرا که کلونی های کوچک با توجه به نتایج تحقیقات بعمل آمده می تواند عامل 83 درصد انتقال بیماری کرونا باشد.
به گفته وی، زنجیره انتقال کرونا هنوز قطع نشده است و شرایط نارنجی و پرخطر مراعات و توجه بیشتر به رعایت پروتکل های بهداشت را می طلبد.
جزایری گفت: همچنین محدودیت تردد از ساعت 21 در روزهای 29 و 30 آذرماه 99 به ساعت 18 تغییر و گروه های شغلی 2، 3 و 4 از ساعت 18 تعطیل و مردم باید از تردد پس از این ساعت خودداری نمایند.
وی در ادامه از مردم خواست، شب یلدا در خانه بمانند و از طریق فضای مجازی این آیین سنتی برگزار شود.
جزایری افزود: نظارت ها توسط تیم های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت ، تعزیزات حکومتی، دادستانی، دانشگاه علوم پزشکی استان، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در روزهای 29 و 30 آذرماه 99 تشدید می شود.
تعداد بازدید:
213
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal