مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1399/09/29
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
‍ ‍
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستا عموم جامعه پرستاری به ویژه پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی تابعه این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ در متن پیام تبریک دکتر مجید شیرانی به مناسبت روز پرستار آمده است؛ پرستار یعنی واژه نام‌آشنای ایثار و گذشت، پرستار یعنی توصیف یک دنیا مهر و محبت، پرستار یعنی لبریز از شوق خدمت، رفتار و منش زینب گونه، ترک آسوده طلبی، آرامش خیال بیمار، رفع درد و رنج بیماری‌ و تمامی واژگان زیبایی که در وصف عطوفت وخدمت به هم نوع، خلاصه می شود در واژه ای ساده اما پر مفهوم به نام پرستار.
در ادامه متن این پیام آمده است، نامگذاری میلاد فرخنده حضرت زینب علیه السلام این بانوی بزرگ به نام روز پرستار خود گویای جایگاه و شان والای پرستار و خدمت پرستاری است.
دکتر شیرانی در ادامه با بیان اینکه، همه ما سالهای زیادی است که با خدمات و حرفه پرستاری آشنا هستیم و در هر مقطعی از زندگی تجربه دریافت خدمات این عزیزان را برای خودمان یا اطرافیان مان داریم یادآور شده است، شیوع بیماری کرونا این بحران تهدید کننده جان و سلامت مردم انصافاً چهره دیگری از این قشر فرهیخته پرستاری به جامعه معرفی نمود. خدمات ستودنی پرستاران در کنار سایر کادر درمانی، پزشکان، پرسنل و نیروهای خدمات‌رسان آن هم در شرایطی که قریب به یکسال از وقوع این بحران در جهان کشور می‌گذرد قابل تقدیر است.در این مدت طولانی و خسته کننده، ذره‌ای از توان و تلاش این قشر زحمتکش کاسته نشد و همواره با تمام توان و بیش از ظرفیت و با صبوری در حال ارائه خدمت هستند. وی در ادامه ابراز امیدواری نموده است، مردم به عنوان اصلی‌ترین رکن در شکست بیماری کرونا و مسئولین به عنوان سیاست گذاران و حامیان اصلی جامعه بیش از پیش برای رفاه و توجه به خواسته ها و مطالبات این قشر تلاش و روز به روز با ارتقا سطح سلامت جامعه و با کاسته شدن از بار بیماری‌ها، شاهد بروز و ظهور جنبش‌های دیگری از خدمات حوزه پزشکی و پرستاری در کشور و استان عزیزمان باشیم.
در پایان پیام تبریک روز پرستار ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان آمده است، اینجانب ضمن تبریک صمیمانه روز پرستار به تمامی پرستاران به ویژه پرستاران بخش های کرونایی مراکز درمانی استان برای این عزیزان سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده است
تعداد بازدید:
775
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal