مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1399/09/29
خبرهای خوشی برای پرستاران در راه است
وب دا؛ رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خدمت تمامی فعالین و زحمتکشان این حرفه به سابقه فعالیت این سازمان اشاره و افزود: سازمان نظام پرستاری در سال 1382 با پیگیری های دلسوزان و پیشکسوتان پرستاری تشکیل گردید.
به گزارش وبدا؛ بهرام مرادی، به پیگیری های این سازمان برای احقاق حقوق پرستاران اشاره داشت و افزود: از اهم مطالبات پرستاری قانون تعرفه گذاری پرستاران می باشد، که از 12 سال پیش تصویب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده است و مطالبه همه پرستاران است. وی تصریح کرد: از مطالبات فعلی می‌توان به رفع مشکل تاخیر در پرداخت ها و عدم عدالت در پرداخت کارانه، کمبود نیروی پرستاری نسبت به تخت های بیمارستانی، عدم وجود امکانات رفاهی و در نظر گرفتن شغل پرستاری به عنوان مشاغل سخت و زیان آور اشاره داشت که در این زمینه توسط سازمان اقدامات خوبی صورت گرفته است که می‌توان پیگیری و اعمال 50 درصد فصل 10 قانون خدمات کشوری، پیگیری برای معوقات پرستاران که از متوسط 12 تا 18 ماه به 6 ماه کاهش یافته است را نام برد.
مرادی با بیان اینکه در مدت شیوع کووید 19، حدود 40 درصد پرستاران به کرونا مبتلا شدند و از این تعداد بیشتر از 100 نفر به شهادت رسیدند افزود: خوشبختانه در این مبارزه پرستاران جوانمردانه جنگیدند و پیروز میدان هستند.
وی ادامه داد: در این راستا دیدارهایی با مقامات دولتی انجام و مطالبات پرستاران به عنوان مبارزان خط اول مقابله با ویروس کشنده کرونا به حداقل رسید.
رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه، متاسفانه خدمات رفاهی چندانی برای پرستاران وجود ندارد خاطر نشان کرد: سازمان در طی این چندین سال همیشه یاریگر پرستاران بوده، کمبودها را به مسئولین گزارش کرده و با شیوع ویروس منحوس کرونا ضمن بازدید از مراکز کرونا ، با خانواده جان باختگان دیدار و از زحمات آنها قدردانی نموده است.
به گفته وی، خبرهای خوشی برای پرستاران در راه است که از جمله آن می توان به استخدام 30 هزار نیروی تازه نفس پرستاری و اعمال فوق العاده ویژه در حوزه پرستاران اشاره کرد.
تعداد بازدید:
448
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal