مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1399/10/02
اسامی برگزیدگان جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" اعلام شد
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان خاطر نشان کرد: جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" با هدف فراهم کردن فضای فرهنگسازی جامعه به منظور چگونگی زیست با کرونا، افزایش اثربخشی آموزش‌ها، آگاهی عمومی،  رعایت دستورات بهداشتی و انتقال آن به مردم،  تقویت همدلی وهمبستگی اجتماعی و ایجاد حساسیت لازم برای ثبت واکنش‌های اخلاقی، همدلی و همیاری در مقابل ویروس کرونا از اول آذرماه 99 در 14 محور و 16 قالب از جمله شعر، خاطره، داستان، موشن گرافی، کلیپ، اینفوگرافی، فیلم، عکس و ... رسماً آغاز شد.
وی، تقویت نقش گروه های مختلف در ایجاد فضای همدلی برای کاهش آسیب های کرونا، احصای تجربیات، ایده‌ها و راهکارها برای ارتقای خدمات حوزه سلامت و از همه مهمتر قدردانی از مدافعان سلامت و جلوه‌های حضور تلاشگران عرصه سلامت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
به گفته وی، از 25 آبان لغایت 20 آذرماه 99 فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام و با توجه به استقبال شرکت کنندگان تا ساعت 24 بیست و یکمین روز از آذرماه تمدید و نهایتاً با داوری بیش از 600 اثر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه، این جشنواره به کار خود پایان داد.
درخشان افزود: عوامل برگزاری این جشنواره مفتخر هستند که مقارن با میلاد حضرت زینب کبری (س) اسامی برگزیدگان این جشنواره را اعلام می نماید.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در قالب شعر: آقایان احمد رفیعی وردنجانی و مهدی عالی به ترتیب نفراول و دوم و آذر شاهوردی بعنوان نفر سوم معرفی شدند.
وی افزود: در قالب خاطره نیز به ترتیب سهیلا سپهری، پوریا اسکندرزاده و محبوبه یعقوبیان بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
وی ادامه داد: در قالب دلنوشته نیز نجمه امانی بعنوان نفر اول و معصومه رفیعی شهرکی بعنوان نفر دوم و در رتبه سوم بصورت مشترک مهتاب چراغیان و روشنک حیدری بعنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.
درخشان گفت: حسین صادقی زاده، مجتبی صفدری و زینب زارع به ترتیب مقام های اول تا سوم در قالب داستان را کسب نمودند.
وی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان و ارسال تعداد قابل توجه عکس و آثار ارزنده در این قالب، از معرفی محمد رضایی بعنوان مقام اول، محمد آهنگر بعنوان مقام دوم و داود کهن ترابی بعنوان مقام سوم و معرفی سعید قاسمی و مهسا ربیعی بعنوان شایسته تقدیر خبر داد.
به گفته وی، در قالب کاریکاتور نیز یلدا هاشمی نژاد بعنوان نفر اول معرفی شد.
وی افزود: در قالب خوشنویسی نیز ملیحه رحیمی و عنایت اله صالحی در خط نستعلیق، افسانه کریمی و نجمه فتاحی در خط شکسته و  صنوبر ایمانیان در خط  نسخ شایسته تقدیر معرفی شدند.
درخشان گفت: در قالب فیلم احسان فقیهیان بعنوان نفر اول، در قالب کلیپ مهدی شیروانی و عرفان رئیسی به ترتیب بعنوان نفرات اول و دوم و  در قالب انیمیشن جمال اسکویی بعنوان نفر اول در قالب اپلیکیشن مینا کریمیان بعنوان نفر دوم و در قالب موشن گرافی سجاد خالقی بعنوان نفر دوم و سایدا قلی پور شایسته تقدیر معرفی شدند.
وی اضافه کرد: در قالب پادکست نیز ماهان فرزان، هدیه خان بابا و محمد کریمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.
وی، در قالب اینفوگرافی، به ترتیب زهرا شبان، محمد قربانی و سعید رسولی را بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی و افزود: در قالب پوستر نیز الهه خرمی، معین نعمتی و مرتضی اسکندری شایسته تقدیرمعرفی شدند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در قالب نقاشی نیز سها دوستی شایسته تقدیر معرفی شد.
تعداد بازدید:
352
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal