مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1399/10/15
مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری در شرایطی ایمن آماده ارائه هرگونه خدمت درمانی به بیماران هستند
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری در شرایطی ایمن آماده ارائه هرگونه خدمت درمانی به بیماران هستند.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی افزود: با توجه به تعویق افتادن اعمال جراحی غیر اورژانسی تعداد قابل توجهی از بیماران از حدود 10 ماه گذشته با شیوع بیماری کرونا در انتظار دریافت این خدمات هستند که با بهبود شرایط تمامی بیمارستان های استان از جمله مراکز آموزشی درمانی آیت و ا... کاشانی و هاجر (س) شهرکرد در شرایطی ایمن، آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی به این دسته از بیماران هستند.
وی در گفت و گوی زنده بخش خبری 20 صدا وسیمای استان در چهاردهمین روز از دیماه 99، ضمن تشریح وضعیت شیوع بیماری کرونا، در صورت ادامه روند نزولی شیوع این بیماری و تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی نوید روزها و نوروزی خوش را به هم استانیان داد.
دکتر رحمانی تصریح کرد: از حدود 20 روز قبل سیر نزولی بیماری کرونا در استان آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی در ادامه از مردم خواست، همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از زدن ماسک، در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات خسته نشوند.
دکتر رحمانی با بیان اینکه، تجربه کشور های اروپایی و آمریکا نشان می دهد ویروس کرونا قابلیت غافلگیری و طغیان مجدد و ابتلای حجم زیادی از جمعیت به یکباره را دارد خاطر نشان کرد: حضور در تجمعات بسیار خطرناک و تشدید کننده شیوع کووید 19 است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه، تا زمانی که حتی یک آزمایش بیماران مشکوک به کرونا مثبت می شود، شرایط حساس و نیازمند مراقبت جدی است گفت: پس از 2هفته از منفی شدن تمامی تست های کووید 19 می توان، رفع محدودیت ها را اعلام کرد.
تعداد بازدید:
748
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal