مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/10/15
سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد منصوب شد
وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری دکتر سعید مردانی فوق تخصص نفرولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه به سمت سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن حکم این انتصاب، تکریم هرچه بیشتر پزشکان خدوم به عنوان یکی از ارکان اصلی درمان، تلاش در جهت افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کیفیت فعالیت های درمانی و هماهنگی کامل با معاونت آموزشی دانشگاه در جهت پیشبرد و اهداف آموزشی اساتید و دانشجویان جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به دکتر مردانی توصیه شده است.
در ادامه نیز از دکتر مردانی خواسته شده است، برنامه ریزی منسجم و مدون در جهت حفظ و ارتقاء وضعیت تجهیزات بیمارستانی ، تدوین فعالیت های کارشناسی جهت برنامه ریزی مناسب در خصوص مدیریت منابع بیمارستانی و برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایت مندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان و تدوین فعالیت های کارشناسی جهت برنامه ریزی مناسب در خصوص مدیریت منابع بیمارستانی را مبنای برنامه ریزی های کاری خود قرار دهد.
بررسی راه کارهای کاهش هزینه های غیر ضروری و کسورات بیمارستانی و تشکیل کمیته های کارشناسی در این خصوص، توجه جدی به رعایت تعرفه های ابلاغی از جانب هیأت محترم دولت، تعامل مناسب با سازمان های بیمه گر و توجه جدی به برنامه های طرح تحول نظام سلامت و ارائه گزارش از پیشرفت و اجرای برنامه بصورت مدون از دیگر نکاتی است که جهت برنامه ریزی به سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد یادآوری شده است.
در پایان نیز دکتر شیرانی ابراز امیدواری کرده است، دکتر مردانی با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت سلسله مراتب اداری، اصول قانون مداری و منشور اخلاقی در جهت خدمت و ارتقاء سلامت مردم استان موفق ومؤید باشد.
تعداد بازدید:
547
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal