مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/10/17
خیران سلامت برای مقابله با کرونا 16 میلیارد ریال کمک کردند
وبدا؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: خیران سلامت این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 16 میلیارد ریال برای تهیه و تامین تجهیزات مقابله با ویروس کرونا کمک کردند.
به گزارش وبدا به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ عباس قادری افزود: با این کمک‌ها، دستگاه‌هایی از جمله اکسیژن‌ساز پرتابل، دستگاه کمک تنفسی بای‌پپ، لارنگوسکوب، ماسک n95، تجهیزات آزمایشگاهی، پالس‌اکسیمتر انگشتی، ملت بلون ویژه تهیه ماسک و پارچه و دوخت لباس حفاطتی تهیه شد و در اختیار مراکز بهداشت و درمان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری دارای 730 عضو است، اظهار داشت: این مجمع از سال 88 فعالیت خود را در استان آغاز کرد و طی 11 سال گذشته در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.
قادری از احداث 80 طرح بهداشتی و درمانی در استان طی سال‌های اخیر از سوی مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل احداث خانه بهداشت، آزمایشگاه، کلینیک، خانه پزشک و مراکز درمانی روستایی و شهری بوده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با مشارکت مجمع خیرین سلامت 80 هزار مترمربع فضای فیزیکی به مراکز درمانی و بهداشتی استان اضافه شده است، اظهار داشت: همچنین بیش از 100 هزار مترمربع زمین برای احداث فضاهای بهداشتی و درمانی از سوی مجمع به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهداء شد.
تعداد بازدید:
419
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal