مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/10/17
تعیین تکلیف استخدامی پرستاران و تعرفه گذاری خدمات پرستاری دو مطالبه عمده پرستاران بشمار می رود
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، تعیین تکلیف استخدامی پرستاران و تعرفه گذاری خدمات پرستاری را دو مطالبه عمده پرستاران برشمرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در آیین رونمایی از بلوار مدافع سلامت شهر هفشجان افزود: با تاکید مقام معظم رهبری بر پرداختن به این مطالبات امید است، به زودی در این زمینه اقدام موثر صورت بپذیرد.
وی در خصوص استخدام پرستاران نیز گفت: به لحاظ استخدام دستگاه های دولتی تنها با اعلام فراخوان امکان تبدیل وضعیت نیروها وجود دارد و امکان تبدیل وضعیت مستقیم میسر نیست.
دکتر شیرانی، از اختصاص سهمیه جذب حدود 700 نیرو با برگزاری آزمون استخدامی در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد: استخدام نیروهای شرکتی و قراردادی بویژه شاغلین در بخش های کرونا فراهم شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از اعلام آگهی جذب حدود 130 نیرو در این مجموعه خبر داد.
دکتر شیرانی در ادامه در پاسخ به درخواست مردم شهر هفشجان مبنی بر تبدیل این شهر به قطب توریسم درمانی جنوب و جنوب غربی کشور گفت: مشارکت خیرین نیک اندیش در احداث مراکز درمانی از ویژگی بارز این شهر محسوب می شود.
وی از انجام تلاش های لازم برای تجهیز درمانگاه تازه تاسیس این شهر خبر داد و همچنان معتقد هستیم راه اندازی بیمارستان جنرال در محل های کوچک، خدمت به مردم محسوب نمی شود.
دکتر شیرانی ادامه داد: در محیط های کوچک و بویژه کم برخودار خدمات سطح یک از جمله مراقبت مادر و کودک ، اورژانس و مراقبتی و بازتوانی باید توسعه و خدمات 2و 3باید در مراکز مجهز و تجمیع یافته ارائه بشود.
وی در پایان مجددا تاکید کرد: ایجاد بیمارستان کوچک که امکان فراهم نمودن تمام تجهیزات و خدمات تخصصی در آن نیست به نوعی عوام فریبی است تا خدمت به مردم.
گفتنی است، رونمایی از تابلوی بلوار مدافع سلامت در شهر هفشجان با حضور ریاست محترم و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان، امام جمعه محترم، شهردار، ریاست و اعضای شورای شهر و جمعی از اهالی محترم روز سه شنبه 16 دیماه 99 برگزار شد.
تعداد بازدید:
456
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal