مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1399/10/20
پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی بین جاده ای روستای دورک اناری تا دهه فجر آینده آماده بهره برداری است
وبدا؛ مدیر عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی بین جاده ای روستای دورک اناری از توابع شهرستان کیار با تامین کلیه هزینه های ساخت توسط بانی محترم حاج قلی زنگنه تا دهه فجر آینده آماده بهره برداری است.
به گزارش وبدا؛ عباس قادری افزود: این پروژه با زیربنای 220 متر مربع به همت خیر نیک اندیش در محل مرکز بهداشت روستا احداث و با صرف قریب به 700 میلیون تومان و بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی به زودی آماده بهره برداری است.
وی، در ادامه از تعهد وراث مرحوم رحمت ا... توکلی زانیانی برای ساخت پد و آماده سازی سوله آشیانه اورژانس هوایی مرکز استان خبر داد.
قادری افزود: این پروژه با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در محل مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی استان در دست اقدام است.
به گفته وی، اعتبار مورد نیاز برای تعمیرات اساسی سوله اختصاصی شامل تعویض درب ورودی نیز از محل اعتبارات مجمع خیرین استان تامین می شود.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در ادامه از پیشرفت 35 درصد عملیات احداث مرکز خدمات جامع سلامت خیری محله برون پهنه شهرکرد با زیربنای 1200 متر مربع در 3 طبقه با مشارکت وراث شادروان دکتر رحیم رئیسی دهکردی خبر داد.
قادری با بیان اینکه 600 میلیون تومان از اعتبار ساخت این مرکز از سوی خیر تامین می شود، افزود: در صورت تامین مابقی اعتبار مورد نیاز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان می توان به بهره برداری از این پروژه ظرف یکسال آینده امیدوار بود.
تعداد بازدید:
531
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal