مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/11/13
تبریک مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرا رسیدن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را خدمت عموم مردم شریف استان، بویژه جامعه دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان، کارکنان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین صغیرا با بیان اینکه انقلاب بزرگ اسلامی ایران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ و ثمره حرکتی سرنوشت ساز بر اساس تعالیم الهی، رهبری امام خمینی (ره) و رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت فقیه است افزود: ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است.
وی ضمن گرامیداشت 12بهمن ماه سال 1357 روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن، افزود: رشد علمی و بالا رفتن رنکینگ جمهوری اسلامی در شخص های متعدد علوم یکی از گام های بلندی است که دستاوردهای زرین این مرز و بوم و فرزندان آن در دانشگاه و مرکز آموزش عالی است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا تصریح کرد: موفقیت های غرور انگیز و مجاهدت های خلاقانه ی دانشمندان ایران از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سایه سار انقلاب شروع و به شکوفایی رسیده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همدلی و وحدت بیش از گذشته در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت نماییم و با تلاش مضاعف در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی در ارتقای سطح علمی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.
تعداد بازدید:
246
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal