مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1399/11/21
ورود اولین محموله واکسن کرونا به استان تا ساعاتی دیگر
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از ورود اولین محموله واکسن کرونا به استان تا ساعت 23 امشب خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در گفت و گوی برنامه زنده تلویزیونی چشم انداز در بیستمین روز از بهمن ماه 99 افزود: این محموله شامل 150 دوز واکسن می باشد که از فردا کار تزریق آن برای اولین گروه هدف آغاز می شود.
وی تصریح کرد: کادر درمانی شاغل در ای سی یوهای مراکز درمانی استان در اولویت اول دریافت واکسن هستند.
به گفته دکتر شیرانی، سه گروه کادر درمانی، بیماران زمینه ای و کهن سالان در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند که توزیع واکسن در بین همین گروه ها نیز اولویت بندی می شود.
وی ادامه داد: به تدریج با ورود محموله های جدید به کشور سایر گروه ها و عموم واکسن را دریافت می نمایند.
دکتر شیرانی در پاسخ به سوال دریافت حق کرونا توسط پزشکان نیز اظهار داشت: سازمان نظام پزشکی دریافت مبلغ 10 هزارتومان را بصورت اختیاری ابلاغ کرده بود که با نامه وزارتخانه دریافت این وجه غیر قانونی اعلام شد.
وی در ادامه با اشاره به مشاهده علائمی از افزایش تدریجی آمار مراجعین سرپایی و بیماران بستری مشکوک به کرونا و احتمال بروز موج جدید این بیماری در صورت عدم توجه به هشدارهای بهداشتی در اسفند ماه، اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد افزایش ارتفاع و دامنه منحنی شیوع بیماری کرونا در روزهای پایانی سال و لزوم اعمال محدودیت های شدید کرونایی در استان نباشیم.
تعداد بازدید:
433
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal