مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1399/11/23
حضور پرشور جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شهرکرد در ویژه برنامه یوم الله 22 بهمن 99
وبدا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از حضور پورشور دانشگاهیان و فعالان عرصه سلامت در ویژه برنامه یوم الله 22 بهمن 99 خبر داد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان با اعلام این خبر افزود: مراسم یوم الله 22 بهمن امسال با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا با حضور مردم غیور و ولایتمدار استان، ریاست محترم و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاهیان، اساتید، اعضای هئیت علمی، دانشجویان، کارکنان و فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری به صورت خودرویی و موتوری در مسیر‌های مشخص شده برگزار گردید.
وی افزود: مراسم 22 بهمن یک پدیده استثنایی در تمام جهان، نه به عنوان یک جشن، بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد چرا که این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در روز 22 بهمن‌ماه در روزی که به نام «انقلاب‌اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» نامگذاری شده است با ملت غیور ایران با حضور در ویژه برنامه این روز، برگ زرین دیگری بر افتخارات بام ایران ثبت کردند.
تعداد بازدید:
413
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal