مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/11/25
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و ولادت حضرت امام باقر (ع)

وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی حلول ماه رجب، مقارن با میلاد با سعادت وارث علم علوی امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت.
به گزارش وبدا، دکتر مجید شیرانی در این پیام گفت: ماه مبارک رجب سرآغاز عظیم ترین جنبش تاریخ بشری و برانگیخته شدن حضرت محمد(ص) برای هدایت و سعادت انسان‏هاست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می افزاید: ماه رجب، ماه بارش رحمت الهى از سوی پروردگار رحیم ، ماه امیرالمؤمنین على علیه‌السلام و ماه مبعث پیامبر ختمی مرتبت محمد صلّی الله علیه و آله است.
دکتر شیرانی در این پیام یادآور شد: در این ماه پر فضیلت، بسیارى از برکات نصیب انسان شده، روز اول این ماه مصادف با میلاد پر برکت امام محمد باقر علیه السلام شده است. او اولین فرزندى بود که از پدر و مادر فاطمى، علوى و هاشمی متولد مى‏شد زیرا پدرش علی بن الحسین علیه ‏السلام و مادرش فاطمه دختر امام حسن مجتبى علیه‏ السلام بود و به همین جهت او را «فاطمى من فاطمیین» و «علوّى من علویین» مى‏‌خواندند.
وی افزود: امید آنکه در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و لطف خداوند متعال، از پیروان راستین ائمه اطهار و سیره اهل بیت (ع) باشیم و از فضایل این ماه مبارک بهره مند گردیم.
دکتر شیرانی در پایان گفت: اینجانب حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه تکانی دل ها و میلاد امام محمد باقر (ع) را به ، دانشکاهیان، اساتید، اعضای هئیت علمی، دانشجویان، کارکنان و فعالان عرصه سلامت و مردم ولایت مدار چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می نمایم.
تعداد بازدید:
345
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal