مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/11/25
اعمال محدودیت تردد خودرو ها بین شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی و شهرستان های زرد رنگ و بالعکس آن
وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت و گوی بخش خبری 20 صدا و سیمای استان در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه 99 به خطرات شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا و محدودیت تردد در بین شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی و زرد و بالعکس آن اشاره داشت.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری افزود: کشور با معضل شیوع نوع جدید و جهش یافته ویروس کرونا مواجه که قدرت سرایت، انتقال و مرگ و میر آن بیشتر است.
وی با بیان اینکه، شرایط سخت تر شده و باید مراقبت ها، بیمار یابی و حتی اصول قرنطینگی با شدت بیشتری انجام شود افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت و تعیین رنگ بندی شهرستان ها با ورود شهرستان های زیادی از کشور به وضعیت قرمز، سطح هشدارها افزایش و محدودیت ورود و خروج از شهرستان های قرمز و نارنجی به شهرستان های زرد و بالعکس با همکاری نیروی انتظامی اعمال و ورود خودروها از استان همجوار خوزستان تحت کنترل قرار می گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا همزمان با سراسر کشور از بیست و یکم بهمن ماه 99 در استان آغاز و کادر درمان شاغل در بخش های مراقبت های ویژه، واکسن را به نوبت و بصورت شیفت بندی دریافت می نمایند. اظهار داشت: تزریق واکسن کرونا برای کادر درمانی با استقبال خوب این عزیزان در استان در حال انجام است.
به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بجز عوارض طبیعی مانند: علایم خفیف سرماخوردگی و آنفولانزا هیچ گونه عارضه خاص که نیازمند پیگیری و مراقبت باشد تاکنون از سوی افرادی که واکسن را دریافت کرده اند گزارش نشده است.
تعداد بازدید:
322
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal