مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۳۰
1399/11/25
ماه رجب؛ ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب است

وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی، حلول ماه رجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع)؛
"مَن تَوَکَّلَ عَلَى اللّه‏ لایُغلَبُ وَمَنِ اعتَصَمَ بِاللّه‏ لایُهزَمُ
هر کس به خدا توکل کند، مغلوب نشود و هر کس به خدا توسل جوید، شکست نخورد." در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رجب را به کلیه اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
«ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و این شرافت و ارزش بدان دلیل است که این ماه یکی از ماه‌های حرام و یکی از زمان‌های ویژه‌ دعا و هفتمین ماه از سال هجری قمری است که نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد و کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس‌ازآن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.
ماه رجب؛ ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است. و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرومی‌ریزد همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند انسان باید در ماه رجب و شعبان خود را شست‌وشو بکند تا بتواند در ماه رمضان بر سرِ سفره‌ى الهى وارد شود و از آن سفره متنعّم گردد و فیض ببرد.
اینجانب حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها، و فرا رسیدن سالروز ولادت امام محمد باقر علیه‌السلام به همه اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریک و تهنیت عرض میکنم . وامید آنکه بتوانیم از فیوضات این ماه بهره‌ی کافی و وافی را ببریم.
 
سبحان الإِلهِ الجلیل، سبحان من لایَنبَغی التسبیحُ الا لَه، سبحان الاَعَزِّ الاکرم ، سبحان من لَبِسَ العِزَّ و هو له اهلٌ»
چشیدن وعده های والای الهی را برای همه ی شما دوستان آرزومندیم.»
تعداد بازدید:
331
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal