مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/11/26
فراخوان جشنواره عکس، فیلم و نمایشگاه «روایت همدلی» منتشر شد
وبدا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از انتشار فراخوان جشنواره عکس، فیلم و نمایشگاه با عنوان «روایت همدلی» ویژه واحدها، دانشکده ها و مراکز تابعه این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان اظهار داشت: به منظور ماندگاری روایت تصویری تلاش ها و جان نثاری مدافعان سلامت بعنوان پیشگامان خط مقدم مقابله با کرونا و همچنین مردمی که جانانه به میدان آمدند و با حمایت و همدلی خود عبور از این بحران را ممکن کردند؛ جشنواره ملی عکس، فیلم و نمایشگاه با عنوان «روایت همدلی» را برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره کشوری در سطح دانشگاه و دانشکده ها و واحدهای علوم پزشکی شهرکرد برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این جشنواره با هدف مستند سازی همه گیری کرونا بعنوان بزرگترین چالش قرن اخیر حوزه سلامت، نگاهداشت تلاش های ارزشمند مدافعان سلامت، ثبت همراهی و همدلی مردم برای رفع این بحران و انتقال تجربیات و مدیریت دانش بعنوان سندی برای آیندگان برگزار شده است.
درخشان شرایط و نحوه ارسال آثار را به شرح زیر اعلام کرد؛
-شرکت برای عموم همکاران وزارت بهداشت و دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی و دانشجویان این دانشگاه ها آزاد است.
- شرکت کنندگان می توانند حداکثر تعداد 5 تک عکس و یک مجموعه عکس شامل 4 تا 6 عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
- عکس های ارسالی با ذکر مشخصات ؛ نام و نام خانوادگی عکاس و فیلمساز / کد ملی / تحصیلات/ نام شهر یا استان/ مکان سوژه عکس و فیلم/ به آدرس @webdafestival در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال شود.
- عکس‌ها می بایست با فرمت jpeg در اندازه‌ی، ضلع کوچک حداقل 2500 پیکسل و حداکثر حجم فایل 10مگابایت، بارگذاری شوند. ارسال عکس های گرفته شده با گوشی موبایل بلامانع است. (حداقل رزولوشن عکس های موبایلی باید از 8 مگاپیکسل کمتر نباشد.)

-فیلم های ارسالی در قالب مستند و داستانی، کوتاه و بلند، موبایلی، تیزر با کیفیت HD و FULL HD باشد.
-ارسال آثار ویدئویی در قالب DVD، فلش و یا هارد به آدرس دبیرخانه جشنواره
-فیلم هایی که از لحاظ فنی و کیفی فاقد استانداردهای لازم باشند از جشنواره حذف میشوند.
-ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. دبیرخانه‌ از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، پانوراما و HDR معذور است.
-عکس‌ وفیلم های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.
-عکس‌ و فیلم ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری در هنگام بارگذاری در سایت در قسمت توضیحات درج شوند.
-از نظر برگزار کننده، ارسال کننده‌ عکس و فیلم مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده‌ی اثر خواهد بود.
-برگزار‌کننده حق استفاده از عکس‌ و فیلم های پذیرفته شده را برای چاپ و پخش در کتاب، بروشور و انتشارات و نشر در فضای مجازی و رسانه ها، با ذکر نام عکاس و فیلمساز برای خود محفوظ می‌دارد.
-ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکننده است.
وی یادرآور شد: گواهی شرکت و تقدیرنامه به آثار راه یافته و منتخب ارائه می گردد.
سید علی درخشان ادامه داد: این جشنواره در موضوعات کرونا و مدافعان سلامت، کرونا و همدلی مومنانه، کرونا ، فناوری و نوآوری، کرونا ، دانشجو و دانشگاه، کرونا و تحریم های ظالمانه، کرونا و خانواده مدافعان سلامت، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، کرونا و برنامه " هر خانه یک پایگاه سلامت "، در خانه بمانیم، شهدای مدافع سلامت، من ماسک می زنم، کرونا و دورکاری و کرونا و فضای مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 بهمن ماه 99 است که پس از آن آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرارگرفته و به نفرات برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد. همچنین این آثار در مجموعه ای با نام «روایت همدلی» چاپ و منتشر خواهد شد.
به گفته وی، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09122506165 - 09382979040و 09355163269 تماس حاصل نمایند.
تعداد بازدید:
401
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal