مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۳۰
1399/12/03
چهل ودومین جلسه ستاد اجرایی تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از تشکیل چهل و دومین جلسه ستاد اجرایی تحول نظام سلامت با محوریت بررسی وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی، ارائه گزارش کمیته های برگزار شده ستاد اجرایی تحول سلامت و طرح نامه های واصله در سیزدهمین روز از بهمن ماه 99 خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد افزود: در این جلسه در خصوص اجرای برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک سازمان بیمه سلامت استان در بخش دولتی و درخواست همکاری آن سازمان با توجه به کمیته کارشناسی تشکیل شده و ارائه گزارش کار مقرر شد، با توجه به عدم ابلاغ برنامه های وزارت بهداشت جهت تعیین تکلیف و نحوه همکاری تا زمان ابلاغ برنامه کشوری صرفاً در سطح خدمات پاراکلینیک MRI وCT اسکن و آزمایشگاه و همچنین خدمات مورد ارائه در کلینیک با اولویت کلینیک تخصصی حضرت رسول(ص) اقدام گردد.
وی تصریح کرد: جهت تقویت برنامه و جلب همکاری پزشکان نیز مشابه اجرای برنامه در بخش خصوصی مقرر شد، سازمان بیمه سلامت نسبت به پیگیری مشوق های پرداختی اقدام لازم را به عمل آورد و حسب تکلیف محول شده به سازمان بیمه سلامت، حتی الامکان جلسات مشترک به صورت هفتگی در قالب کمیته کارشناسی تشکیل شود.
به گفته وی، در ادامه این جلسه، گزارش راه اندازی برنامه پزشکی از راه دور ارائه و مقرر گردید، قرارداد مربوطه جهت فعال سازی فرآیند مالی نیز نهایی شود.
دکتر صالحی فرد ادامه داد: همچنین با توجه به پایین بودن تعرفه در نظر گرفته شده جهت ارائه خدمات از راه دور مقرر گردید، ضمن اخذ تجربه سایر دانشگاه ها در این خصوص پیگیری و اقدام لازم توسط معاونت درمان به عمل آید.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی نیز، با توجه به گزارش های ارائه شده از وضعیت پروژه های مختلف از جمله اکسیژن سازها،پدهای هلی کوپتر، اتاق عمل، پانسیون های پزشکی و... مقرر شد، گزارش جمع بندی نهایی از سوی معاونت درمان و معاونت توسعه ارائه شود.
دکتر صالحی فرد افزود: در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارش کمیته منابع و مصارف معاونت درمان و مشکلات تولید درآمد بیمارستان ها مقرر شد، گزارش کسورات ارائه شده در کمیته درآمدهای دانشگاه و همچنین سیر تغییرات کسورات بیمارستان ها توسط معاونت توسعه و معاونت درمان ارائه گردد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین مقرر شد، بیمارستان ها ملزم به فعالسازی کمیته های اقتصاد درمان یا منابع و مصارف شوند و برنامه عملیاتی سال آتی بیمارستان جهت مدیریت و ارتقاء درآمدها تدوین شود.
وی ادامه داد: همچنین بر شناسایی نقطه سود دستگاه های پزشکی تشخیصی و افزایش خدمات دستگاه به حد مطلوب جهت جلوگیری از تحمیل زیان و همچنین به عنوان یکی از اولویتهای درآمدی تاکید شد.
به گفته وی، به منظور حساس سازی نسبت به اهمیت احصاء درآمدها و صیانت از آن در بیمارستان ها مقرر شد، ضمن شناسایی فرآیندهای منجر به ریزش درآمد سیاست های تنبیهی جهت افراد خاطی در بیمارستان ها در نظر گرفته شود و با هر گونه کسورات ناشی از بی مبالاتی و عدم رعایت ضوابط توسط کارکنان برخورد شود.
تعداد بازدید:
232
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal