مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/12/10
اعمال محدودیت‌های شدید تردد و منع برگزاری هرگونه تجمع تا 2 هفته آینده در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری، از اعمال محدودیت های شدید تردد و منع برگزاری هرگونه تجمع، همایش، مراسم عروسی و ختم، سیمنار و جشنواره، ظرف دو هفته آینده در تمامی مناطق استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ اقبال عباسی در دهمین روز از اسفندماه 99 در سی و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، از فرمانداران خواست نسبت به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها اقدام و در اسرع وقت با تشکیل جلسه ای با حضور افراد صاحب نفوذ، بزرگان و معتمدین نسبت به اقناع افکار عمومی و ترغیب مردم به خودداری از برگزاری مراسم‌های عروسی، عزا و دورهمی‌های خانوادگی و پذیرش مهمان بویژه از استان های همجوار همت نمایند.
وی، همچنین با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت ها و سرکشی از ادارات استان برای رعایت پروتکل های بهداشتی، از روسا و مدیران تمامی دستگاه ها، نهاد و ارگان ها بجز سازمان های خدمات رسان استان خواست حضور نیروها در محل کار را تا دو سوم کاهش دهند.
عباسی، با اشاره به ممنوعیت برگزاری جلسات در ادارات بیش از یک تا یک و نیم ساعت و رعایت سقف حداکثر یک سوم ظرفیت سالن و منع پذیرایی در جلسات عمومی، از برخورد قاطع با مدیران متخلف و معرفی آنها به تخلفات اداری و اعمال یکی از جریمه‌های تذکر، توبیخ و یا انفصال از خدمت تا سه ماه در صورت عدم توجه به رعایت پروتکل و دستورالعل های بهداشتی خبر داد.
استاندار، علاوه‌ بر جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به استان، کنترل پایانه‌های مسافر و بار استان را از دیگر ضرورت‌های پیشگیری از همه‌گیری ویروس جهش‌یافته در استان برشمرد.
تعداد بازدید:
273
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal