مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۰
1399/12/13
شیوع ویروس جهش یافته کرونا در 20 استان کشور
وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون شیوع ویروس جهش یافته کرونا در 20 استان کشور گزارش شده و روز به روز شیوع این بیماری در حال افزایش است.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری 20 صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین روز از اسفندماه 99 افزود: با ورود ویروس جهش یافته به استان، تمامی موارد ابتلا به کرونا، از نوع جهش یافته تلقی می شود.
وی، با اشاره به تاکید وزارت بهداشت به همه استان ها، بویژه استان های همجوار با خوزستان، بر تمرکز کارها و برنامه ها بر کاهش ، کنترل و مدیریت اپیدمی کووید 19 افزود: غلبه بر بیماری کرونا، همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، محدود کردن تردد ها و خودداری از شرکت در تجمعات را می طلبد.
جزایری گفت: با توجه به ابتلای کودکان و جوان ترها به نوع جهش یافته ویروس کرونا، به خانواده ها توصیه می شود برای خرید شب عید با حداقل اعضای خانواده در بازار حضور پیدا کنند.
به گفته وی، خودرو ها در مبادی ورودی و خروجی به استان خوزستان کنترل می شود لذا از سفر و پذیرش مهمان از این استان خودداری نمائید تا بتوانیم شیوع بیماری کرونا در نوروز 1400 را کنترل کنیم.
تعداد بازدید:
298
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal