مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/12/20
نشست تبیین آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور و تمهیدات نوروزی برگزار شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری جلسه مشترک شورای مدیران معاونت امور استان های صدا و سیما با مدیران کل و معاونین بهداشت و مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و مراکز استان ها به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این نشست در هجدهمین روز از اسفندماه 99 با حضور دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی ستاد ملی کرونا و دکتر دارابی معاون امور استان های صدا و سیما برگزار شد.
به گفته وی، در این نشست معاون امور استان‌های رسانه ملی در دیدار معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با تشریح آخرین اقدامات معاونت امور استان‌ها و اعلام همگامی‌ کامل مراکز استانی صداوسیما با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا، از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این معاونت در ایام نوروز و آمادگی 81 شبکه استانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور خبر داد.
وی تصریح کرد: دکتر دارابی در این نشست با بیان اینکه کادر درمان مجاهدان خط مقدم تامین امنیت در حوزه سلامت و بهداشت هستند، ابراز کرد: همه ما قدردان زحمات و مجاهدت‌های تاریخی شما و تک تک پرسنل بیمارستانی و بهداشتی هستیم.
درخشان گفت: همچنین وی افزود: خداوند را شاکریم که در زمینه کنترل و مقابله با بیماری کرونا، پرچم ایران اسلامی در دنیا بلند و پرآوازه است و در این حوزه عملکرد موفقی داشته‌ایم.
وی افزود: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه شاهد پویش‌های بزرگ مواسات و همدلی و رسیدگی به محرومان و درماندگان طی یک سال اخیر و در سراسر کشور بوده‌ایم، گفت: در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب در این زمینه، گروه‌های مردمی و جهادی پای کار آمدند و با همراهی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط، حماسه‌ای جاودانه آفریدند.
وی با بیان اینکه چنین حرکتی در دنیا بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: مردم ایران از این آزمون سربلند بیرون آمدند و امیدواریم در ادامه هم با همراهی همه اقشار و تلاش بیشتر مسئولان ذیربط، شاهد شکست کامل کرونا و بازگشت به زندگی عادی باشیم.
وی ادامه داد: دارابی با بیان اینکه این ظرفیت گسترده محملی برای مقابله با کرونا بوده است، گفت: از همه این توانمندی و پتانسیل برای مقابله با کرونا و در حوزه‌های مختلف پیام‌رسانی، آموزش و تقدیر از فعالان حوزه سلامت بهره گرفته شده است؛ ضمن اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در همین زمینه‌ها برای نوروز 1400 پیش‌بینی شده است.
به گفته وی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در خاتمه ضمن تشکر از دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همه مدیران و کارکنان این وزارتخانه و مراکز درمانی و بهداشتی عنوان کرد: از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و عزتمندی برای مجموعه کادر درمان کشور داریم.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دکتر رئیسی نیز در این جلسه با قدردانی ویژه از رسانه ملی، دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی و دکتر دارابی معاون امور استان‌ها که از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای مقابله با آن پیشگام شده‌اند، گفت: انصافا صداوسیما و خصوصا شبکه‌های استانی در این زمینه، سنگ تمام گذاشتند به‌طوری که می‌توان گفت مدیریت مقابله با کرونا بدون کمک و نقش صدا و سیما امکان‌پذیر نبود.
درخشان افزود: سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد اشاره کرد و با بیان اینکه افراد زیر 16سال، نیازی به واکسن ندارند و واکسن به گروه‌های مشخص تزریق می‌شود، گفت: امیدوار هستیم که از ابتدای مهر 1400، بتوانیم مدارس و دانشگاه‌ها رو حضوری برگزار کنیم.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین تصریح کرد: هیچ‌یک از مسئولان کشور از واکسن استفاده نکرده‌اند و هیچ‌گونه تبعیضی در تزریق واکسن نیست و در این خصوص چندین گروه و مراحل مختلف مشخص شده است.
به گفته وی، دکتر رئیسی همچنین نقش اقشار مختلف مردم در کنترل این بیماری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه را بی‌نظیر توصیف کرد و در ادامه به ماجرای شیوع کرونا در ایران، فرآیندهای کنترلی و نیز شرایط فعلی کشور در مواجهه با این ویروس پرداخت.
درخشان گفت: در پایان این جلسه لوح سپاس و قدردانی دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از معاون امور استان‌ها و مدیران مراکز استانی صداوسیما به دکتر دارابی اهدا شد.
تعداد بازدید:
300
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal