مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/12/21
افزایش انتقال خانوادگی بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری طی دو هفته اخیر
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو هفته اخیر اکثر موارد ابتلای به کرونا، خانوادگی و فامیلی بوده است لذا پرهیز از برپایی مهمانی و دورهمی های فامیلی با توجه به لزوم کنار گذاشتن ماسک حین پذیرایی ها و صرف غذا برای پیشگیری از انتقال ویروس منحوس کرونا ضروری است.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در گفت و گوی بخش خبر 20 صدا و سیمای مرکز استان در نوزدهمین روز از اسفندماه99 به تشریح وضعیت شیوع بیماری کرونا پرداخت و از مردم خواست از رفتن به مهمانی و دورهمی ها خودداری کنند.
وی با ابراز خرسندی از اینکه، با عنایت خداوند و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، آن طغیانی که انتظار می رفت رخ نداد افزود: سیر شیوع بیماری کرونا در استان دارای روال معمول است لذا تداوم این وضعیت نیازمند توجه و مراقبت بیشتر است تا به شرایط پایدار تری دست پیدا کنیم.
وی همچنین خاطر نشان کرد: چرخش داخلی ویروس جهش یافته کرونا در استان به اثبات رسیده است.
دکتر رحمانی با بیان اینکه، با توجه به اینکه با ابتلای یک نفر، بیماری به سایر اعضای خانواده منتقل می شود بر اهمیت شناسایی زودهنگام، انجام مراقبت های لازم و رعایت اصول قرنطینگی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید نمود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه به مردم توصیه کرد: علاوه بر خودداری از برپایی مراسم و دورهمی های فامیلی در صورت لزوم برای سرکشی از افراد مسن و پدر و مادرها، ضمن به حداقل رساندن مدت زمان حضور در منزل این عزیزان، از ماسک استفاده، فاصله اجتماعی را رعایت و از صرف پذیرایی جدا خودداری نمایند.
تعداد بازدید:
281
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal