مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/12/24
برگزاری دو وبینار آموزشی و یک ژورنال کلاب در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دو وبینار آموزشی و یک ژورنال کلاب در روزهای پایانی سال 99 خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر اکبر سلیمانی افزود: وبینار آموزشی عود و چالشهای درمانی اسکیزوفرنی با امتیاز آموزش مداوم ویژه گروه های هدف روز در تاریخ بیست و دوم اسفندماه 99 با حضور دکتر الهام زارعان، دکتر هدیه عسگرپور و دکتر فائزه زاهدیان از روانپزشکان مجرب برگزار و به آخرین مطالب علمی در خصوص موضوع وبینار پرداخته شد.
وی تصریح کرد: وبینار آموزشی با موضوع آموزه های قانونی و قصور پزشکی با امتیاز آموزش مداوم ویژه پزشکان عمومی و پزشکان عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده نیز با همکاری اداره کل پزشکی قانونی استان و معاونت آموزشی دانشگاه روز یکشنبه بیست و چهارم ماه جاری از ساعت 9 الی 12 با حضور دکتر پانته آ رمضان نژاد، دکتر مرضیه خلیل زاده و دکتر علی سامانپور از متخصصین پزشکی قانونی برگزار می گردد.
وی، جهت کسب امتیاز آموزش مداوم ضمن ثبت نام در سامانه آموزش مداوم، شرکت در آزمون تا 48 ساعت پس از برگزاری وبینار و کسب حد نصاب نمره امتیاز آموزش مداوم را لازم دانست.
دکتر سلیمانی در ادامه آدرس لینک وبینار:http://vca.skums.ac.ir/cme19
و آدرس لینک دسترسی به اسلاید های وبینار:https://b2n.ir/k68523 را اعلام نمود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از برگزاری ژورنال کلاب دوره ای دانشکده فن آوری های نوین با موضوع های نقش اگزورزمها در جلوگیری از رد پیوند مزمن و mRNA واکسن بر علیه کرونا ویروس با همکاری این دانشکده و معاونت آموزشی در تاریخ بیست و چهارم اسفندماه 99 از ساعت 12:30 خبر داد.
به گفته وی، این ژورنال کلاب با حضور منصور زارعی(دانشجوی دکتری تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی) و الهه سلطانی فر(دانشجوی دکتری تخصصی پزشکی مولکولی) برگزار می شود.
دکتر سلیمانی آدرس:https://webinar.skums.ac.ir/b/fan-dp7-xae را جهت درسترسی به لینک این ژورنال کلاب اعلام نمود.
تعداد بازدید:
428
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal