مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/12/26
آماده باش نیروهای عملیاتی اورژانس 115 استان در آخرین شب چهارشنبه سال
وبدا؛ مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری، از آماده باش حدود 400 نیروی عملیاتی و آمادگی کامل اورژانس 115 برای امدادرسانی در حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری در ادامه از مردم خواست، با گذراندن شبی ایمن و بدون حادثه از تحمیل فشار مضاعف به کادر درمان که این روزها درگیر مقابله با اپیدمی کووید 19 هستند جلوگیری کنیم.
وی، ضمن تبربک فرا رسیدن نوروز 1400 و در پیش بودن آیین سنتی چهارشنبه سوری از خانواده ها خواست با توجه و نظارت کافی بر فرزندان از بروز حوادث ناگوار پیشگیری و با پرهیز از مسافرت و دید و بازدید در ایام نوروز به کنترل شیوع اپیدمی کووید 19 کمک نمایند.
دکتر حیدری، همچنین به آغاز طرح "سلامت نوروزی" اورژانس 115 از بیست و پنجمین روز از اسفندماه 99 اشاره داشت و افزود: این طرح تا شانزدهمین روز از فروردین ماه 1400 ادامه و نیروهای اورژانس در جاده های استان مستقر خواهند شد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا انتظار می رود هم استانیان از سفر خودداری کنند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری در تشریح وضعیت مرکز مدیریت حوادث استان اظهار داشت: هم اکنون 34 پایگاه های جاده ای و 19 پایگاه شهری مجموعا با حدود 400 پرسنل در استان فعال است.
دکتر حیدری، تعداد آمبولانس ها مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان را 80 دستگاه اعلام کرد.
تعداد بازدید:
431
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal